Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور انصاری  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در اجرای طرح های نظارتی و در راستای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی سه واحد نانوایی متخلف در شهر رشت به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی ، توسط بازرسان تعزیرات حکومتی پلمپ و پرونده آن ها جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شد.

وی با تاکید بر  ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان افزود : رعایت بهداشت در پخت نان در این برهه حساس امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است؛ از این رو ،  با متصدیانی که نسبت به رعایت موازین بهداشتی بی توجه باشند، برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت اماکن آنها جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان؛ تمامی واحدهای نانوایی موظفند از طریق دستگاه کارتخوان وجه خود را دریافت کنند و خود نیز حتما دستکش و ماسک داشته باشند ؛ ضمن آنکه فرد دریافت کننده کارت با  شخص عرضه کننده نان یکی نباشد .

انصاری با تاکید بر تداوم گشت های مشترک بازرسی در استان خاطر نشان کرد:  تعزیرات در گشت های مشترک در بازرسی ها حضور دارد و با متخلفان به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا  از حضور در نقاط پر ازدحام به طور مثال نانوایی های دارای صف بپرهیزند و در صورت امکان آنها نیز از دستکش و ماسک استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به گشت های مشترک و بازرسی های مختلف در جهت تشدید نظارت بر اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در جهت مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: از سوم اسفندماه تا کنون؛ یکصد اکیپ گشت مشترک در استان اعزام و ۱۶۰ مورد بازرسی از داروخانه ها، واحدهای عرضه تجهیزات پزشکی و شرکت های تولید مواد ضد عفونی کننده انجام شده است.

انصاری بیان کرد: با این بازرسی ها ، افزون بر هشت هزار ماسک ، دو هزار و ۳۶۰ لیتر الکل و دو هزار و ۸۰۰ جفت دستکش کشف و ضبط و ۲۶ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این اقلام کشف شده از طریق دانشگاه علوم پزشکی  بین مردم توزیع شده است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر اقلام بهداشتی هر کسی که به هر بهانه ای  اقدام به احتکار و گرانفروشی اعم از مواد ضدعفونی کننده بهداشتی و یا میوه  و غیره در هر زمینه ای داشته باشد، تعزیرات حکومتی استان با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی  هشدار داد: کسانی که اقدام به احتکار و یا گرانفروشی در اقلام مختلف بویژه در این  مقطع زمانی محصولات مرتبط با  مقابله با ویوس کرونا کرده اند ، قبل از بازرسی از مکان های اختفا و احتکار و گرانفروشی آنها خود از این امر دست بکشند وگرنه در صورت کشف تخلف با اشد مجازات قانونی روبرو خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در  این زمینه با تماس به سامانه های ۱۳۵ تعزیرات، ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۱۰ پلیس این موارد را اطلاع دهند.

برچسب‌ها گیلان سازمان تعزیرات حکومتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان سازمان تعزیرات حکومتی گیلان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده حمل غیر مجاز ۳۱ هزار و ۴۵۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش سوخت کشف شده، کمتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار این تخلف را هنگام بررسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات