Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: فاقد برنامه و طرح مدونی برای کاهش تصادفات شهری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، مهرداد سالاری امروز پنج شنبه در شصت و سومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال ۹۷ تلفات شهری ۶۰ نفر بود که ۱۱ ماه اول امسال این آمار به ۹۷ نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: این ۶۲ درصد افزایش نشان می‌دهد در بخش شهری فاقد برنامه و طرح مدونی برای کاهش تصادفات هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: عدم اجرای مصوبات شورای هماهنگی ترافیک، عدم شرکت نماینده شهرداری در جلسات کمیته فنی شورای ترافیک، عدم روشنایی کافی معابر و عدم مدیریت کنترل در برخی مناطق از عوامل اصلی بالا بودن تصادفات شهری و مرگ و میرها است.

سالاری با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی از ۱۵ روز دیگر ممکن است آغاز شود، بیان داشت: اگر چه از سوی هیأت دولت جهت پیشگیری لز شیوع بیماری کرونا سفرهای نوروزی منع شده است اما ممکن است عده‌ای مسافر داشته باشیم لذا در تقاطع‌ها و مسیرها نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده را به طور جدی باید دنبال کنیم و همچنین تمام دوربین‌های ثابت به این‌منظور فعال شده اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت سوخت بودجه پلیس جهت تأمین سوخت کافی کم است، تصریح کرد: به این منظور پیگیری‌های لازم را به عمل آوردیم و موفق شدیم ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار کسب کنیم و در حال حاضر منابع آن تأمین شده است که امیدواریم یک هفته قبل از نوروز به استان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به بحث بیماری کرونا و جلوگیری از اپیدمی حداقل وسایل نقلیه عمومی بیش شهرها تردد نداشته باشند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه برخی دستگاه‌ها هر سال امکانات عمومی را جهت سفرهای نوروزی در اختیار پرسنل قرار می‌داند امسال این‌برنامه را جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا متوقف کنند.

وی از استقرار هلال احمر در مبادی ورودی شهرها خبر داد و گفت: در مراکز عمومی، فرودگاه‌ها و راه آهن نیز هلال احمر مستقر هستند تا آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از بیماری کرونا را ارائه کنند.

سالاری با تاکید بر تداوم عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن و وسایل نقلیه اظهار داشت: به این منظور اتوبوس‌ها و خودروها باید در طول روز حداقل ۲ بار ضدعفونی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه خاطر نشان‌کرد: فوریت‌های پزشکی و وسایل امدادی در جاده‌ها مستقر شوند تا مشکلی نداشته باشیم و همچنین شهرداری و راهداری در اصلاح مبادی ورودی توجه داشته باشند و از استقرار دستفروش ها در این مبادی جلوگیری شود تا تصادفات کاهش پیدا کنند.

این مسئول ادامه داد: پلیس راه و راهور باید جهت مدیریت ترافیک، نظم بیشتری به کارها بدهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از روند نهایی تکمیل پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت، گفت : تاکنون هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان کرمانشاه است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

نجفی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی در مراکز خصوصی، بهره‌برداری سریع‌تر از این مرکز را در جهت رفاه حال بیماران ضروری دانست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد