Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:51:44 GMT

توزیع ۲۰ تُن برنج یارانه‌ای در شاهین‌دژ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۵۳۰

توزیع ۲۰ تُن برنج یارانه‌ای در شاهین‌دژ آغاز شد

امان‌الله نقدی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون برنج دانه بلند پاکستانی با نرخ هر کیلوگرم ۸۹ هزار ریال و برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۶۸ هزار ریال توزیع می‌شود که با توجه به ذخیره مناسب، تقاضای بازار به هر میزان باشد، امکان تامین آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این برنج در چهار منطقه اصلی سطح شهر به مردم عرضه می‌شود، اضافه کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده و اقلام بهداشتی از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه‌ بر برنج، شکر یارانه‌ای نیز از شنبه آینده به ازای هر کیلوگرم ۴۷۰ هزار ریال توزیع خواهد شد.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ تن برنج یارانه‌ای تحت عنوان برنج هندی و دانه بلند پاکستانی در سطح شهرستان شاهین‌دژ با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

نیاز مصرف سالیانه برنج در کشور نزدیک به ۳.۲ میلیون تن است که حدود ۲ میلیون تن آن از محل تولید داخل و بقیه از محل واردات تامین می‌شود.

سیاست وزارت جهادکشاورزی برای واردات برنج حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی و فراهم‌سازی شرایط برای مصرف برنج با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه است.

شاهین‌دژ هزار ۹۲ نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس