Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم ارومیه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه مجلس در دوره یازدهم تسهیل سازی قوانین اقتصادی، نظارت جدی بر عملکرد دولت و تصویب قوانین درست خواهد بود. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

روح‌الله حضرت پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تبیین برنامه‌های خود برای مجلس یازدهم اظهار داشت: در ابتدای مجلس دهم با توجه به اینکه استان عقب ماندگی‌های گسترده و کارهای بر روی زمین مانده بسیاری در حوزه‌های مختلف داشت، چند محور از جمله بهداشت و آموزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده بودیم که خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد در پایان دوره دهم شاهد رشد شاخص‌های شهرستان و حتی استان در این محورها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: گزارش اقدامات خود را در همه حوزه‌ها به صورت مشروح به خدمت مردم شریف شهرستان ارومیه رساندم و خوشبختانه مردم نیز به تداوم خدمت این‌جانب در دور یازدهم رأی اعتماد دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کارگروه‌های فنی و اتاق فکری که تشکیل داده‌ایم متشکل از اساتید دانشگاهی، نخبگان و مدیران سابق استان هستند، همانند دوره گذشته در حال تبیین سندی برای مجلس یازدهم هستند تا با همکاری سایر منتخبین بتوانیم شهرستان ارومیه را به سمت اهداف و چشم اندازهای خود ببریم.

پروژه‌های نیمه تمام از مجلس دهم در این دوره تکمیل خواهد شد

حضرت‌پور تصریح کرد: پروژه‌های مهم و عظیمی از مجلس دهم مانند، آزادراه ارومیه-تبریز، منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو، قطار ارومیه-تبریز، تونل انتقال آب زاب به دریاچه و چندین پروژه دیگر نیمه تمام مانده است که به اتمام رساندن آن‌ها واقعاً ضروری و حیاتی است.

شفافیت در راس اقدامات مجلس یازدهم قرار گیرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص طرح شفافیت آراء نمایندگان چیست، گفت: اولین نماینده مجلس دهم بودم که آراء خود را در پایان دوره به صورت رسمی منتشر کردم و معتقدم که نمایندگان علاوه بر الزامات قانونی، باید به صورت داوطلبانه به سمت شفافیت بروند، اما امیدواریم که مجلس یازدهم هم در خصوص شفافیت آراء و هم شفافیت اموال نمایندگان  و مسئولین بهتر عمل کند.

منتخب مردم ارومیه برای مجلس یازدهم در خصوص ترکیب مجلس یازدهم گفت:  56 نفر از نمایندگان مجلس دهم، 50 نفر از نمایندگان ادوار و 176 نفر چهره جدید در مجلس یازدهم حضور خواهند داشت که مجلس یکدست و مطالبه‌گری خواهد بود، البته 11 نفر نیز در دور دوم از حوزه‌های انتخابیه وارد مجلس خواهند شد.

حضرت پور تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مجلس در دوره یازدهم تسهیل‌سازی قوانین اقتصادی، نظارت جدی بر عملکرد دولت و تصویب قوانین درست خواهد بود.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه شهرسازی موجود و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد منان‌رئیسی در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: این سازمان، از مظلوم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در کشور است، زیرا برخی از مسئولان نسبت به اثرات مخرب و عمیق معضلات زیست محیطی که به تدریج نمایان می‌شوند، توجه و آگاهی ندارند. 

وی با انتقاد از غفلت‌های گذشته در حوزه محیط زیست، مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی سیاست‌های اشتباه در عرصه‌های مختلف بدون توجه به مسائل زیست محیطی، بروز این وضعیت را در پی داشته است. 

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع شهرسازی در کلانشهرها، بیان کرد: این شیوه شهرسازی و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. 

وی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام مردم و مسئولان نسبت به مسأله محیط زیست تأکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه و با اقتدار مدافع حقوق مردم باشد و در برابر هرگونه اقدامی که طبیعت و محیط زیست را به مخاطره می‌اندازد، ایستادگی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها