Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@23:14:02 GMT

فیفا مسابقات مقدماتی جام جهانی را لغو می‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۸۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا با سردرگمی عجیبی رو به رو شده‌اند؛ به خصوص در قاره آسیا ابتدا سوپرلیگ چین که قرارد بود فصل جدیدش آغاز شود تا مدت نامعلوم به تعویق افتاد؛ پس از آن مسابقات باشگاهی در کره جنوبی و ژاپن هم تحت تاثیر قرار گرفت تا اینکه به دلیل شیوع این ویروس در ایران، تمامی مسابقات فوتبال هم تا پایان سال جاری لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به شیوع این ویروس در قاره اروپا مسابقات باشگاهی لیگ سوئیس به تعویق افتاد و مسابقات سری آ ایتالیا نیز تا یک ماه آینده پشت درهای آینده برگزار می‌شود. با توجه به اینکه رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فعلا به تعویق افتاده است همینطور احتمال دارد که این بازی‌ها در این فصل پایان یابند و به صورت کلی لغو شود.

 

با توجه به اینکه شنیده می‌شد قرار است این موضوع بین مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد در آستانه از سرگیری رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یک خبرنگار سعودی اعلام کرد این بازی‌ها برگزار نخواهد شد.

 

نواف الآسیوی، خبرنگار عربستانی در صفحه رسمی توییترش با اعلام این خبر نوشت:"فیفا به علت شیوع ویروس کرونا تصمیم به تعویق درآوردن همه دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 که قرار بود در ماه مارس و ژوئن برگزار شود، دارد".

 

درصورتی که این تصمیم فیفا به صورت رسمی اعلام شود، برگزاری تمامی مسابقات در این دور به زمان دیگری موکول خواهد شد و همینطور بازی‌های تیم ملی کشورمان با هنک کنگ و کامبوج که قرار بود در این بازه زمانی به انجام برسد نیز لغو خواهد شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ترکمنستان امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ایران و ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا (ترکمنستان - ایران) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 739261

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین