Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: اگر این ستاد تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشد، آن را اجرایی خواهیم کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر آزمون دکتری سال ۹۹ که قرار بود ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد:  با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۹ و تداخل آن با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور ایجاد تسهیلات و برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون، زمان این آزمون نیز تغییر کرد.

خدایی تاکید کرد: پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ تعیین شده بود که این زمان به روزهای چهارشنبه ۳ و پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ تغییر می‌یابد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشند، از آن تبعیت خواهیم کرد.

دکتر خدایی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منوط به بررسی مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا است که اگر تصمیم به تعویق باشد، تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌ها را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سازمان سنجش آزمون دکتری آزمون کارشناسی ارشد 99 کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود