Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم از راه‌اندازی قرارگاه جهادی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمد دخیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم با اشاره به راه‌اندازی  قرارگاه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی قم با تشریح فعالیت‌های این قرارگاه اظهار کرد: ساماندهی 70 نیروی متخصص اعم از پزشک، پرستار، ماما، کارشناس علوم آزمایشگاهی‌ و ضدعفونی مکان‌های اداری و آموزشی این واحد دانشگاهی از مهم‌ترین فعالیت‌های این قرارگاه جهادی از ابتدای راه‌اندازی تا کنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جذب و ساماندهی و آموزش بیش از 100 نیروی آماده به خدمت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از بین استادان و طلاب و سایر اقشار جامعه و معرفی آنها به مراکز درمانی را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه جهادی پیشگیری از ویروس کرونا از ابتدای راه اندازی تاکنون برشمرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم با بیان اینکه بیش از 2هزار بسته آموزشی و پیشگیری از ویروس کرونا بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است، افزود: «امیدواریم با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی و جمع‌آوری کمک‌های خیرین استان بتوانیم در آینده‌ای نزدیک تعداد 200 هزار ماسک و 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی تهیه و در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار دهیم.»

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشگاه آزاد اسلامی قم قرارگاه جهادی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در دیدار با شهردار میاندوآب گفت: زمین سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مشکل سند مالکیت دارد و در این زمینه اقدامات صورت گرفته، اما نتیجه نداده است.

وی با ابراز نگرانی از نبود پایان کار و سند مالکیت از شهردار میاندوآب خواست تا برای صدور پایان کار و اخذ سند برای املاک دانشگاه همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشند.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب هم در این نشست قول مساعد داد در رایزنی با ادارات ذیربط مشکل پایان کار و سند مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور فرماندار ویژه میاندوآب و نهاد‌های ذیربط در آینده نزدیک رفع کند و شهرداری در این زمینه به‌عنوان نهاد تأثیرگذار و متولی همکاری‌های لازم را در این باره انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب