Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:28:15 GMT

خرید ماسک و ملزومات بهداشتی به جای حبس و زندان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۲۳۵

خرید ماسک و ملزومات بهداشتی به جای حبس و زندان

چنین رویکردی از سوی بسیاری از حقوق دانان در فضای مجازی در شرایط کنونی  نمونه ای قابل توجه از تسلط قاضی و رییس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ فراشبند بر وضع موجود ارزیابی شده و با استقبال مواجه شده است.

در این حکم که اصالت آن از سوی مسوولان قضایی استان فارس به تایید رسید ، رییس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ فراشبند تاکید کرده که با نظارت دادستان این شهرستان اقلام خریداری شده از سوی متهم به صورت عادلانه بین خانوارهای کم توان و  نیازمند این شهرستان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع اقلام بهداشتی بین افراد کم توان ، بیماران خاص و مددجویان شهرستان فراشبند نیز از سوی قاضی پرونده مورد تاکید قرار گرفته است.

در حکم صادر شده تاکید گردیده که می بایست با نظارت بهزیستی و کمیته امداد شهرستان فراشبند اقلام بهداشتی و ماسک جمعا به مبلغ ۵ میلیون تومان از سوی متهم خریداری شود.

در اقدامی مشابه روزهای گذشته یکی از محکومانی که مدت حبس خود را در زندان شیراز می گذراند به همراه  ۳هزار ۴۰۸ زندانی دیگر  این استان در راستای بخشنامه ریاست قوه قضائیه آزاد شد ، این فرد  از تولیدکنندگان موارد ضدعفونی‌کننده است و  برای کمک به تولید این مواد و تامین بازار اقلام بهداشتی آزاد شد.

 با شناسایی ۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در فارس به ۴۹ نفر رسید. ۲ نفر از مبتلایان تا کنون جان خود را از دست داده اند ، چهار نفر از این افراد نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شده و در قرنطینه خانگی هستند. بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر روز سه شنبه  تا کنون ، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲هزار ۹۲۲ نفر رسیده است.

شهرستان فراشبند در جنوب غرب شیراز و در استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها فراشبند ویروس کرونا دادگستری پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فراشبند ویروس کرونا دادگستری فراشبند ویروس کرونا دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکاظم موسوی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ مرکز خرید گندم در شبکه تعاون روستایی استان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است اعلام کرد: سال گذشته نرخ خرید تضمینی ۱۵ هزار تومان بود.

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد که حدود ۶۵ درصد این میزان خرید توسط شبکه تعاون روستایی و تولید استان و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

وی در پایان گفت: شبکه تعاون روستایی فارس تا امروز ۲۱ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان فارس خرید کرده است.

کد خبر 6081893

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت