Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@06:54:29 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنج شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۲۶۸

‍‍‍‍‍‍

رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک در قاره آسیا با پیروزی نماینده کشورمان پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز اختصاص دارد به:

*رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک در قاره آسیا با پیروزی نماینده کشورمان پیگیری شد... در ادامه این مسابقات که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، امروز اشکان رضایی - بوکسور وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان - پس از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه خود با نتیجه ۲ به یک از سد لی جونگ سیونگ از کره جنوبی گذشت و به جمع ۸ نفر برتر راه یافت، امشب هم در وزن ۷۵ کیلو شاهین موسوی مقابل یوئیتو موریواکی از ژاپن به روی رینگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، دو بوکسور ایران در اوزان ۵۷ و ۸۱ کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که بترتیب، دانیال شه‌بخش حریفی از چین‌تایپه را شکست داد و احسان روزبهانی با قبول باخت برابر حریف چینی، از دور مسابقات کنار رفت.

* همه مسابقات و تمرینات ورزشی تا پایان سال تعطیل شد... ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۵ از تعطیلی همه اماکن، باشگاه‌های ورزشی، مسابقات و لیگ‌های مختلف و تمرین‌های ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: بنا به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه خطر شیوع این بیماری و ضرورت اقدامات پیشگیرانه، تمام رویداد‌های ورزشی سراسر کشور از جمله لیگ‌های فوتبال، تمامی اماکن ورزشی و تمرین تیم‌های باشگاهی تا پایان سال تعطیل خواهد بود. تصمیمات مقتضی درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ۹۹، پس از بررسی شرایط آن زمان در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

* ادامه مراحل آماده سازی ورزشکاران المپیکی کشورمان ...   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* اخبار کوتاه:
-کریم باقری، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال پس از جلسه با دراگان اسکوچیچ رسما به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.
- مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقر فیفا نشستی را برای تصمیم گیری درباره ادامه یا تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار کردند. قرار است بزودی نتایج این نشست از طریق‌ای اف سی به صورت رسمی اعلام می‌شود. تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید روز‌های ۷ و ۱۲ فروردین ۹۹ مقابل هنگ کنگ و کامبوج به میدان برود.   -حمیده عباسعلی کاراته کای المپیکی ایران به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط لیگامنت، امروز پای خود را به تیغ جراحان سپرد. اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، پس از ۱۰ روز تعطیلی، از روز شنبه، از سر گرفته خواهد شد. این تمرینات برای جلوگیری از شیوع ویروس کورونا با نفرات محدود و تمهیدات لازم برگزار می‌شود.   -مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که قرار بود از ۲۲ اسفند در پوکت تایلند برگزار شود برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به مهر ماه سال ۹۹ منتقل شد.   - سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین‌های فوتسال جهان را انتخاب می‌کند، نام گلاره ناظمی - داور بین المللی فوتسال کشورمان را در بین ۱۰ داور برتر جهان در سال ۲۰۱۹ قرار داد. ناظمی که در چند تورنمنت بین المللی شهرت دو چندانی پیدا کرده حالا در رقابت با ۹ داور دیگر این فرصت را دارد تا عنوان بهترین داور جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند.
-سایت «لا ناسیونان» برزیل خبر داد که رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا به دلیل داشتن پاسپورت جعلی در کشور پاراگوئه دستگیر شد. رونالدینیو در حال حاضر پاسپورت برزیل را نیز به دلیل جریمه محیطی در سال ۲۰۱۸ به همراه ندارد.
-دولت ایتالیا اعلام کرد؛ همه رویداد‌های ورزشی در این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا یک ماه آینده یعنی ۱۵ فروردین، پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.   -کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد تماشاگران در زمان حمل مشعل محدود خواهد شد.
-دادستان ارشد سوئیسی در پی اثبات دروغ‌های مکررش در پرونده فساد فدراسیون بین‌المللی فوتبال، به کسر هشت درصد حقوق سالیانه محکوم شد.

* فوتبال اروپا:
- مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس با صعود منچسترسیتی به یک چهارم و حذف تاتنهام پیگیری شد ... در ادامه مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها موسوم به اف‌ای کاپ، دیشب منچسترسیتی با یک گل در زمین شفیلد ونزدی به پیروزی رسید و دور بعد صعود کرد. سرخیو آگوئرو تک گل سیتی را به ثمر رساند.

- در آغاز دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، دیشب رئال سوسیداد در زمین میراندس با یک گل به پیروزی رسید و در مجموع دو بازی، با برتری ۳-۱ راهی دیدار پایانی شد. میکل اویار زابال Mikel Oyarzabal تک گل این بازی را به ثمر رساند.

- در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان، دیشب بایرلورکوزن با برتری ۳-۱ برابر یونیون برلین به نیمه نهایی صعود کرد، فرانکفورت هم دو به صفر وردربرمن را شکست داد و به جمع ۴ تیم برتر راه یافت.

-در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن ۵ - ۱ لیون را در هم کوبید و به دیدار پایانی راه یافت.

* حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* صدرنشین کنفرانس شرق، پنجاه و سومین پیروزی خود را رد رقابت‌های این فصلِ ان بی‌ای جشن گرفت. در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای، امروز، میلواکی باکس - صدرنشین کنفرانس شرق با نتیجهء ۱۱۹ به ۱۰۰ مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید و به پنجاه و سومین برد فصل دست یافت.
* با آمادگی جسمانی و ورزش کرونا را شکست دهیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی خواهد شد جام حذفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال

مدافع تیم فوتبال تراکتور حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه همسترینگ آسیب دید، مصدومیتی که منجر به دوری او از میادین خواهد شد.

خمس از تراکتور جدا شد

 

این مصدومیت باعث می‌شود تا حسینی حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور باشد. با این آسیب‌دیدگی حسینی حداقل بازی با نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال