Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@21:02:49 GMT

مراکز معاینه فنی فعلا دایر است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۳۹۲

مراکز معاینه فنی فعلا دایر است

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور گفت: هرگونه تصمیم گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و فعلا این مراکز دایر است.

سعید قیصر رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور درباره دایر بودن مراکز معاینه فنی در سراسر کشور، اظهار داشت: بالغ بر ۷۰۰ مرکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و در این مراکز توصیه‌های ایمنی و بهداشتی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمامی خودرو‌ها توسط مالکین آزمون تست معاینه فنی را انجام می‌دهند و آزمون‌گر مراکز معاینه فنی پشت فرمان خودرو‌ها نمی‌نشیند و توسط خود مالک‌ها این اتفاق می‌افتد.

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و تست معاینه فنی صورت بگیرد.

قیصر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور دستورالعمل رعایت نکات بهداشتی را انجام داده‌اند و ۸ ساعت در طول روز این مراکز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بیان داشت: قطعاً هر نوع تصمیم‌گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی به کارگروه ملی معاینه فنی ارتباط دارد که وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان حمل‌ونقل و راهداری، سازمان حفاظت از محیط زیست و پلیس راهور، عضو کارگروه آن هستند و هر گونه تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و توسط کارگروه تخصصی و ملی آن باید صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: مراکز معاینه فنی بخش خصوصی محسوب می‌شود و بالغ بر هزار میلیارد تومان در این خصوص سرمایه‌گذاری شده و قریب به ۱۵ هزار نفر نیز مشغول به کار در این حوزه هستند و هر تصمیمی در این خصوص باید در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود.

قیصر تأکید کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمتگزاری هستند و هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر عدم فعالیت آن‌ها اتخاذ نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معاینه فنی پارسی خبر معاینه فنی در سراسر کشور مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت راه آهن رشت آستارا در یک قدمی اجرا

تین نیوز

در جریان دیدار سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل ونقل این کشور اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه آهن رشت  آستارا مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی می توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در جریان دیدار  کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل ونقل این کشور، راهکارهای توسعه حمل و نقلی در چارچوب کریدور شمال جنوب را بررسی کردند و روند همکاری ها در خصوص ساخت راه آهن رشت - آستارا در چهارچوب گذرگاه بین المللی شمال  جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی راهکارهای توسعه حمل ونقلی ایران و روسیه

آنطور که کشتیرانی اعلام کرده، براساس این مذاکرات اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت این قطعه از کریدور مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی می توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

سرگئی پاولوف، قائم مقام راه آهن روسیه نیز که در این جلسه حضور داشت، اذعان کرد که حمل بار کانتینری از شاخه شرقی این کریدور از گمرکات «سرخس» و «اینچه برون» در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار بود و مذاکرات با راه آهن ایران به منظور تعیین تعرفه جهت حمل کود و زغال سنگ به مقاصد کشورهای ایران، امارات متحده عربی و هند در حال جریان است.

به گزارش ایسنا، توسعه کریدورهای ترانزیتی برای رسیدن به جایگاه مناسب کشور در حمل ونقل بین المللی از موضوعات مهم در سیاست های کلی حمل ونقل و قانون برنامه هفتم توسعه است و با توجه به اهمیت راه آهن رشت- آستارا به عنوان بخشی از کریدور ریلی شمال-جنوب و یکی از مهم ترین طرح های ترانزیتی و تحول زا در توسعه راه آهن، این پروژه در اولویت های اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

همچنین پیش از این سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن از برنامه ریزی برای حمل ریلی بار زغال سنگ از روسیه به هند در سال جاری خبر داده و با اشاره دو مرز ریلی مشترک با ترکمنستان گفته بود: دو مرز سرخس و اینچه برون با گذر از کشورهای همسایه در نهایت به کشور چین متصل می شوند و از طرف دیگر نیز به همین ترتیب به روسیه متصل می شویم که در نتیجه می توان به صورت تمام ریلی بار را به بندرعباس رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • ساخت راه آهن رشت آستارا در یک قدمی اجرا