Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان تاکید کرد: هدف اصلی این سازمان حفظ سلامت دستگاه قضایی و افراد است. تاریخ انتشار: 15:13 - 15 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۱۸۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی رییس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت باب الحوائج حضرت جواد الائمه (ع) از اصفهان به عنوان شهری شهیدپرور با مردمی ولایی یاد کرد و بیان داشت: اصفهان شهری است که مردم آن در زمان جنگ در یک روز ۳۷۰ شهید تشییع نمودند و امام راحل (ره) در آن زمان هم در پشتیبانی و هم اعزام از اصفهان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به سیاست تحققی رییس قوه قضاییه در مسیر پیشرفت و تحول دستگاه قضایی اشاره و بیان داشت: در این مسیر و مسیری که عمل به قانون، تحصیل رضایت عمومی و نیز اجرای عدالت در آن نهادینه شده وجود نیروی انسانی سالم و کارآمد در صدر آن ترسیم شده است.   بیشتر بخوانید:   رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه ‎قضائیه در شهرستان اشکذر: امروز باید مدیران در هر عرصه‌‎ای، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند
وی همچنین خاطرنشان ساخت: دارا بودن آگاهی کامل و کافی نیرو‌های شاغل در دستگاه قضایی و نیز تعامل سازنده با مجموعه‌های هم عرض یا خارج از دستگاه و رفتار مناسب و متفاوت از سایر دستگاه‌ها با مراجعان و عملکرد صحیح و سالم برای کسب اعتماد بیشتر عمومی از دیگر شروط در تحقق اهداف عالیه در مسیر تحول است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی با اشاره به تفاوت نوع نظارت در حکومت‌های مختلف با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حکومت‌های دنیا نظارت‌ها در سیستم‌های اجرایی از وظایف دولت‌ها بوده؛ اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه ناظر کلیه امور جاریه کشور بوده و به همین دلیل سازمان بازرسی کل کشور در همه متون و مسایل مختلف اجتماع ورود می‌یابد و از این رو نظارت از جهات گوناگون از قبیل هزینه ها، رفتار‌ها و برخورد‌ها به طور کلی بر عهده قوه قضاییه نهاده شده است.

رییس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش وظیفه و هدف اصلی این سازمان را حفظ سلامت دستگاه قضایی و افراد دانست و بیان داشت: حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه بیشتر در مسیر حفظ سلامت افراد به عنوان سرمایه‌های اصلی حرکت می‌کند چرا که حساب افراد ناسالم مشخص و جداست و مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه نیز جز این نیست و ارتقای سلامت و کسب اعتماد بیشتر عمومی نیز از این طریق حاصل می‌شود.

وی افزود: امروز در مسیر مبارزه با فساد به عنوان یک راهبرد اصلی در قوه قضاییه حفظ سلامت دستگاه قضایی از هر گونه آسیب بسیار حائز اهمیت بوده، چرا که منصب قضا منصب ائمه طاهرین، اولیاء خدا و مجتهدین بوده و قوه قضاییه به دارا بودن نیرو‌هایی که به جز خدا نمی‌شناسند مباهات می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در پایان تصریح کرد: انشاءاله انقلابی بودن و حمایت از ولایت فقیه ضمیمه حیات طیبه قضات در منصب قضا باشد.

گفتنی است در پایان این آیین از تلاش‌های حمید اسدی با اهداء لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه سیدهاشم سیدصالحی به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات جدید دادگستری کل استان اصفهان معرفی شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه حفاظت و اطلاعات قوه حفظ سلامت دستگاه دستگاه قضایی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این کامیون حامل ١٤٠ راس گوسفند از مبدا لرستان به مقصد خمینی‌شهر بودکه در مسیر گشت منابع طبیعی به کامیون مشکوک و در کانتینر باز می‌شود.
منصور شیشه فروش افزود: پس از باز شدن در کانتینر مشخص شد تعدادی گوسفند به همراه یک چوپان دچار خفگی شده‌اند.
به گفته وی نبود راه نفوذ هوا به داخل کامیون باعث خفگی اعلام و برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • اژه ای: انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد از اولویت‌های قوه قضاییه
  • تحقق شعار سال وظیفه شرعی و ملی است/ امنیت سرمایه‌گذاری ارتباط مستقیم با تولید دارد