Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:44:14 GMT

ممنوعیت ورود خدمه کشتی‌ها به بنادر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۵۵۹

معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این که تاکنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در بنادر کشور گزارش نشده است، گفت: اقدامات بسیاری برای مقابله با ویروس کرونا در بنادر انجام می‌شود که می‌توان به ممنوعیت خروج و پیاده شدن خدمه و کروی کشتی و ورودشان به بنادر اشاره کرد. ناطقان: فرهاد منتصب کوهساری اظهار کرد: اقدامات بسیاری در راستای جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام می‌شود و مراکز قرنطینه انسانی و پرسنل وزارت بهداشت به صورت ۲۴ ساعته در بنادر مستقر هستند و این اقدامات برای همه پرسنل بنادر، گیت‌های ورودی، کامیونداران و کشتی‌های وارد شده به بنادر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون گزارشی از کرونا در بنادر نداشتیم

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی از مثبت شدن تست و آزمایشی در بنادر درباره ویروس کرونا نداشته‌ایم و همه کامیونداران و اشخاصی که بنادر وارد می‌شوند، مورد غربالگری و آزمایش قرار می‌گیرند.

معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تجهیزات خاص برای انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا تأمین شده و قرنطینه‌های انسانی به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منتصب کوهساری همچنین در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای کشتی‌هایی که در بنادر پهلو می‌گیرند، این گونه توضیح داد که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه پیاده شدن به خدمه کشتی‌ها داده نمی‌شود و تاکنون مورد مثبتی هم از آن‌ها گزارش نشده است اما اگر آن‌ها یا کامیونداران در تست و غربالگری ویروس کرونا مشکوک باشند قطعا به پرسنل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در بنادر مستقر هستند، سپرده می‌شوند و طبق روال و روند تعریف شده اقدامات لازم برای آن‌ها انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: براساس تست و غربالگری‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزارشی از مثبت شدن آزمایش کرونا روی کامیوندارانی که به بنادر وارد شده‌اند، نداشته‌ایم و به صورت جدی و دقیق این آزمایش‌ها همچنان در بنادر ادامه خواهد داشت. منبع: ایسنا برچسب ها: ورود خدمه کشتی ها ، ممنوعیت ، بنادر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت بنادر ویروس کرونا کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries