Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلف اینگه هالند، پدر ارلینگ هالند، لالیگا را مقصدی بسیار خوب برای فرزندش توصیف کرده است.

طرفداری- بعد از انتشار اخباری مبنی بر علاقه رئال مادرید به جذب ارلینگ هالند، حالا پدر این بازیکن می گوید که عجله ای برای برداشتن قدم بعدی ندارند.

به گزارش گل، پدر مهاجم 19 ساله دورتموند که خودش سابقه بازی در لیدز یونایتد و منچسترسیتی را دارد، در مصاحبه ای که با AS داشت، گفت:

برای او و دورتموند خیلی خوشحالم، هرچند قبل از همه این ها، برای من مهم ترین مسئله تداوم پیشرفت ارلینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه گلزن ماهری بوده اما پاس گل های زیادی هم داده است. بدیهی است که به او افتخار می کنم. دورتموند به ما گفت که به بازیکنی مثل او نیاز داشتند و هدف ما رسیدن به بالاترین درجات ممکن است. او در تیمی بازی می کند که برای قهرمانی بوندس لیگا می جنگند و در رقابت های اروپایی هم رشد می کنند. دورتموند جای بی نقصی برای تمرین است.

ما به بیش از 100 تیم لینک شده بودیم، اما حقیقت این است که لیگ اسپانیا با تیم های فوق العاده ای که دارد، برای پسر من جای بسیار خوبی است. نمی دانیم که آیا در آینده او در اسپانیا بازی خواهد کرد یا نه. هر آنچه باید اتفاق بیافتد، خواهد افتاد. پسرم عاشق بازی در کنار مارتین [اودگارد] است، چون او بازیکن بزرگی است. آنها درون زمین همدیگر را خیلی خوب درک می کنند.

هالند در حال حاضر طی 9 بازی برای دورتموند 12 گل به ثمر رسانده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!