Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:27:27 GMT

۲ قاچاقچی چوب جنگلی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۷۷۶

۲ قاچاقچی چوب جنگلی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست استان، شهرام احمدی افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ۲ نفر متخلف قاچاق چوب جنگلی بلوط در منطقه حفاظت شده هلن شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: ماموران یگان حفاظت از این متخلفان ۲۶۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط کردند و متخلفان را پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن تلاش و کنترل مناطق حفاظت شده توسط مأموران یگان حفاظت، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخریب محیط زیست مراتب را از طریق شماره های ۱۵۴۰ و ۳- ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که در محدوده شهرستان‎‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست جنگل چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست جنگل چهارمحال وبختیاری سازمان حفاظت محیط زیست جنگل چهارمحال وبختیاری حفاظت محیط زیست حفاظت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:فردی که در روز‌های اخیر تصاویر حیوانات کمیاب و نادر از جمله شیر و ببر را در فضای مجازی با هدف فروش انواع گونه‌های جانوری که بر اساس قانون شکار و صید، جرم محسوب می‌شود، به نمایش می‌گذاشت با شکایت رسمی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، به دستگاه قضایی معرفی شد.

نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران