Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:37:54 GMT

جشن تولد شاگردان نکونام در تمرین فولاد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۶۲۲۷

جشن تولد شاگردان نکونام در تمرین فولاد

خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرین امروز (پنجشنبه) برای محمد قاسمی‌نژاد جشن تولد گرفتند. تاریخ انتشار: 16:22 - 15 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۰۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از رسانه باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان جواد نکونام امروز (پنجشنبه) تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پس از گرم‌کردن زیر نظر مربی اسپانیایی به دو تیم سیاه و سبز تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند. پس از پایان جلسه تمرین امروز در رختکن برای محمد قاسمی نژاد وینگر تیم فولاد جشن تولدی با حضور تمامی بازیکنان و دیگر اعضای تیم گرفته شد.

باشگاه فولاد همچنین به کمپین مبارزه با کرونا و تشکر از کادر پزشکی ایران پیوست. در بیانیه این باشگاه می‌خوانیم: در روزگاری هستیم که ویروس کرونا دنیا و کشور عزیز ما را درگیر خود کرده است، در این روز‌ها پزشکان و پرستاران در خط مقدم علیه این ویروس هستند و از جان خود برای سلامتی مردم کشور گذشته‌اند. ما تمامی اعضای باشگاه فولاد از این عزیزان ممنون هستیم و امیدواریم که به زودی این ویروس از کشور ما رخت بر ببندد.

بیشتر بخوانید: تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای شاگردان نکونام در اهواز

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور

به گزارش ورزش سه، انتشار تصویری از ریکاردو الوز در فرودگاه تبریز در حالی که چمدان خود را تحویل می‌دهد، شایعات زیادی را پیرامون این تیم شکل داد.

همچنین شایعاتی پیرامون درگیری الوز با بازیکنان تراکتور در حاشیه تمرین امروز وجود داشت که هواداران ترامتور را تحت تاثیر قرار داد.  

با این حال پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد که تمرین امروز تیم تراکتور بدون مشکل برگزار شده و بازیکنان اصلی تنها ریکاوری کرده و از بنیان دیزل رفتند.

همچنین الوز باتوجه به تعطیلی تمرینات تراکتور سفر ۴۸ ساعته به استانبول خواهد داشت تا امور اداری یکی از اعضای خانواده خود را برگزار کند.

باشگاه تراکتور بلیت بازگشت ریکاردو الوز را رزرو کرده است.

دیگر خبرها

  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال (عکس)
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور
  • تمرین هنانوف و بیرو زیر نظر کادرپزشکی
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)