Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی مبینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: به پاس قدردانی و تشکر از تلاش و مجاهدت کادر پرستاری استان در مواجهه و پیشگیری با مهار و درمان کرونا ارائه خدمات حقوقی برای این قشر توسط اعضای کانونه وکلا رایگان شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۲۶۵ وکیل در استان عضو کانون وکلای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبینی، با اشاره به فعالیت کانون وکلا و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم افزود: کانون وکلای استان در رسالت کمک مشاوره و وکالت رایگان برای گروه‌های خاص برنامه دارد و از سال ۱۳۹۱ تاکنون یکهزار و ۳۴۲ مورد وکالت تسخیری و ۸۸۱ وکالت معاضدتی انجام داده است.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال وبختیاری یکهزار و ۸۰۰ پرستار فعال است و در مجموع تعداد کادر پرستاری، تکنسین اتاق عمل و بهیار فعال در استان به حدود ۳ هزار نفر می‌رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۸ بیمار مشکوک بستری شده در این استان، تاکنون آزمایش ۹ بیمار ابتلا به ویروس جدید کرونا (کووید ۱۹) به صورت قطعی مثبت اعلام شده است.

مجید شیرانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ابتلای قطعی یکی از بیماران مشکوک به کووید۱۹ در تاریخ ۱۲ اسفند اعلام شد و روز پنجشنبه نیز بر اساس نتایج آزمایشات، ابتلای ۸ نفر دیگر نیز به ویروس کرونا به صورت قطعی اعلام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۸۸ بیمار مشکوک در استان، هم اینک ۲۳ نفر بستری هستند و مابقی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

شیرانی تصریح کرد: وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان وخیم نیست و امید می‌رود با انجام مراقبت‌های ویژه حال این افراد رو به بهبودی رود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به حدود ۷۵ کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر، با استانهای اصفهان، خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد همسایه است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری کانون وکلای دادگستری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری کانون وکلای دادگستری ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری کانون وکلای دادگستری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

این سامانه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری