Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه یوونتوس بر اهمیت بیشتر سلامتی مردم نسبت به فوتبال و لزوم عمل به دستورات صادر شده درباره برگزاری بازی‌های سری A تأکید کرد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس از همتایان خود در دیگر باشگاه‌های سری  A خواست که به توصیه مقامات ایتالیا درباره ضعیت به وجود آمده در این کشور به دلیل شیوع کرونا توجه و از ترجیح دادن منافع شخصی و گروهی خود به سلامتی مردم خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شیوع گسترده بیماری کرونا در ایتالیا بسیاری از بازی‌های کالچو از جمله بازی تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر که قرار بود یکشنبه این هفته در تورین برگزار شود، لغو شده و این مسئله نارضایتی‌هایی را برای تقریباً همه اعضای فوتبال ایتالیا به وجود آورده تا حدی که باعث جنگ لفظی و توهین علنی استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر از پائولو دال‌پینو رئیس سری A و شکایت دال‌پینو در اقدام متقابل شده است.

آنیلی در یک جلسه راجع به وضعیت موجود در فوتبال ایتالیا گفت: موضع ما در قبال مسئله کرونا از ابتدا شفاف بود. ما باید مطمئن باشیم که این تصمیم جامعه علمی است که به ما گفته چه کاری باید انجام دهیم و چه کاری نباید انجام دهیم. با توجه به آن هم دولت یکسری تصمیمات اتخاذ می‌کند که مقامات ورزشی ملزم به اجرای آن هستند.

رئیس باشگاه یوونتوس ادامه داد: من برای استیون ژانگ احترام فراوانی قائلم. در این وضعیت ما باید آثار اقتصادی (ناشی از برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته) را نادیده بگیریم. می‌دانم که استیون ژانگ هم نظری مشابه به من دارد. یکی دو هفته پیش او برای صرف شام به منزل من آمد و در آنجا ما درباره شیوع کرونا با هم صحبت کردیم و درباره اینکه اوضاع چقدر جدی است. در این وضعیت باشگاه‌ها نباید آن نهادی باشند که تصمیم می‌گیرند چه اتفاقی باید صورت بگیرد و چه اتفاقی نباید رخ دهد. مقامات کشور باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند و ما هم موظف هستیم که به چیزی که آنها به ما می‌گویند عمل کنیم.

دیدار ناپولی- اینتر به تعویق افتاد

کمک صد هزار یورویی اینتر

باشگاه اینتر و رئیس آن استیون ژانگ اعلام کرده‌اند که رقمی معادل 100 هزار یورو به واد تحقیقات بیوپزشکی بیمارستان ساکو شهر میلان برای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا کمک کرده‌اند. تا کنون بیش از 3 هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده‌اند و 107 نفر هم بر اثر ابتلای به این ویروس جان سپرده‌اند. منطقه لمباردی که شهر میلان هم در آن واقع است، مرکز آغاز شیوع کرونا در ایتالیا بوده و به همین دلیل برنامه تیم‌های این منطقه بیش از همه تحت تأثیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اینترمیلان یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اینترمیلان یوونتوس ویروس کرونا اینترمیلان یوونتوس رئیس باشگاه استیون ژانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر در گوشه‌ای از سالن بزرگ هتل اسپیناس با یکی از چهره‌های مشهور اقتصادی دور میزی نشسته بود که در آن چهره‌های مختلفی حضور داشتند.

او پیش‌تر در حواشی این مراسم نیز با اهالی فوتبال بازیکنان سابق و چهره‌هایی که در مراسم حضور داشتند خوش و بش کرد و با لبخند به سوالات آنها پاسخ می‌داد. پرسش اصلی از علی خطیر موضوع اختلاف جواد نکونام با وی بود؛ موضوعی که سعی می‌کرد به هر شکل ممکن از کنار آن بگذرد و سفره دلش را پیش کسی باز نکند.

اگر چه صحبت‌ها و بحث‌ها به هر حال گاهی خودمان شد و به سمتی می‌رفت که علت این تنش طولانی مشخص شود. نکته اینجاست که علی خطیر در این ماجرای طولانی به هیچ وجه حاضر به پاسخ دادن و حضور در دعوا نیست و اگر چه این مسئله در این هفته به اوج خود رسید و هم سرمربی و هم بازیکنان اقدام به صحبت علیه باشگاه کردند اما او به‌عنوان مدیرعامل ترجیح می‌داد درگیر مسائلی مثل رتق و فتق امور تیم و پیدا کردن منابع مالی بیشتر برای گذران باشگاه تا پایان فصل در شرایط اقتصادی سختی باشد که در حال همه واحدها به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بنابراین استراتژی خطیر، حفظ آرامش و سکوت و حتی صحبت کردن به سود سرمربی تیم است و این مسئله تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و در حالی که مسائل مختلفی حول و حوش باشگاه و تیم وجود دارد، در نهایت مسیر استقلال به سمت اختلافات بیشتر نخواهد رفت.

این خبر خوب برای هواداران استقلال است که با بیم و امید صدرنشینی تیمشان در لیگ برتر را تعقیب می‌کنند و امیدوار هستند که دوباره جام قهرمانی روی دست کاپیتان تیم برود و برنده پایان فصل باشند.

در حال حاضر تنها موضوعی که نکونام و خطیر روی آن اتفاق نظر دارند، مسئله داوری و بحث‌های مربوط به مسئله VAR و ایجاد فضا برای نفع نبردن رقبا از تصمیمات احتمال داوری در آینده هست که بدون هماهنگی آن را پیش می‌برند.

شرایط باشگاه استقلال در این فصل جالب توجه و نکته‌دار است و شاید کسب عنوان قهرمانی به این اختلافات نیز پایان ببخشد. اگر چه شب گذشته برخی از اهالی معروف فوتبال پیش خود فکر می‌کردند به‌نوعی هرچه زودتر میانه بین این دو چهره سرشناس فوتبال ایران را بگیرند و زمینه آشتی را بین آنها برقرار کند؛ ماموریتی که تا به حال سرانجام نرسیده است.

دیگر خبرها

  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم