Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:02:44 GMT

۱۵ قلیان‌سرای متخلف در ورامین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۲۶۹

۱۵ قلیان‌سرای متخلف در ورامین پلمب شد

سیدعباس میری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان ورامین، فعالیت تمامی قلیان‌سراهای شهرستان ورامین تا اطلاع ثانونی ممنوع است و هر گونه فعالیت در این ایام، تخلف و جرم محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین به طور مستمر با حضور در مناطق مختلف شهرستان، فعالیت این واحدهای صنفی را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت، به دلیل تذکرات ارائه شده از قبل، با آنان برخورد کرده و واحدهای متخلف را پلمب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میری گفت: طی هفته جاری ،بازرسان اتاق اصناف در بازرسی‌های خود، ۱۵ قلیان‌سرا را که به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دادند شناسایی کرده و نسبت به پلمب آن اقدام کردند.
وی افزود: هم اکنون فعالیت تمامی تالارها و رستوران‌های شهرستان ورامین به دلیل ممانعت از اجتماع مردم تعطیل شده است و این صنوف نیز تلاش دارند با وجود ضررهای مالی ناشی از تعطیلی، سهم خود را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده باشند.
رئیس اتاق اصناف ورامین تأکید کرد: بادستور کارگروه مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت کلیه بازارهای روز در مناطق مختلف شهرستان ورامین ممنوع است و از شهروندان نیز درخواست می‌شود از مراجعه به محل برپایی این بازارها خودداری کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

به گزازرش ایرنا ، در ۲۴ ساعت گذشته  ۵۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مبتلا شدند و از ۲۳۳۲۷ مورد نمونه ۳۵۱۳ نفر مبتلا به کرونا هستند که از تعدا مبتلایان ۷۳۹ نفر بهبود یافته و ۱۰۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها قلیان ورامین اتاق اصناف ایران پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلیان ورامین اتاق اصناف ایران قلیان ورامین اتاق اصناف ایران شهرستان ورامین اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک