Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان طی بیانیه ای خواستار همدلی و همسویی تمامی رسانه های مکتوب و مجازی و مردم استان گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ متن بیانیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله استان گیلان و درگیر شدن برخی از مردم شریف استان به این ویروس، جمعیت هلال احمر استان گیلان بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود و با استفاده از توان و ظرفیت کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران خدوم و داوطلب این نهاد عام المنفعه، دوشادوش سایر دستگاه های خدمت رسان و در پشتیبانی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان، خدماتی را از طرق مختلف به آحاد جامعه ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس؛ داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز یکی از داروخانه های معین و مرجع جهت توزیع داروهای تجویزی مربوط به ویروس کرونا همکاری می نماید و همه روزه بر اساس سهمیه های تخصیصی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، داروهای مذکور در اختیار مراجعین محترم قرار می گیرند. اما از آنجا که از یک سو تقاضا برای دریافت این گونه داروها بیش از سهمیه و موجودی است گاهی موجب ازدحام و تنگنا می شود. ضمن اینکه برخی از داروخانه های دیگر استان نظیر داروخانه دکتر قریشی و داروخانه دکتر عباسپور در شهر رشت، داروخانه دکتر لطیفی در لاهیجان و داروخانه جابر ابن حیان و دکتر لطیفی فومن در زمینه توزیع این نوع داروها خدمات ارایه می نمایند و از سویی دیگر جهت جلوگیری از انتقال ویروس در محیط بسته داروخانه، از ورود افراد به صورت جمعی جلوگیری می شود و تجمع مردم در بیرون از داروخانه گرچه باید با نظم و برنامه ریزی همراه باشد و همراهی مردم بزرگوار و عوامل برقرار کننده نظم را می طلبد، اما در شرایط موجود امری اجتناب ناپذیر است.

لذا ضمن قدردانی بابت صبر و حوصله و پوزش از همه مردم عزیز استان و تشکر از اصحاب محترم رسانه، از کلیه رسانه ها اعم از رسانه های مکتوب و مجازی درخواست می شود، اخبار، گزارش و عملکرد جمعیت هلال احمر استان گیلان را از حوزه روابط عمومی دریافت نمایند، تا در این برهه از زمان که همگی نیازمند به همدلی و همراهی می باشیم، با اخذ تدابیر لازم ضمن حفظ آرامش مردم، از سواستفاده رسانه های معاند و تشدید شرایط بحران جلوگیری به عمل آید.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان گیلان روابط عمومی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر