Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:45:14 GMT

ممنوعیت عرضه قلیان در شهریار

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۳۶۳

ممنوعیت عرضه قلیان در شهریار

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار از ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز دیگر به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مقابله جدی با متخلفین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری شهریار اظهار داشت: در خصوص اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی و سلامت طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان مربوطه مشکلی در پذیرش دفترچه‌های بدون اعتبار در این مدت در شهرستان شهریار وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تامین سلامت محیطی پمب‌بنزین‌های شهرستان، طی هماهنگی صورت گرفته محلول‌های ضدعقونی به زودی تهیه خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار بیان داشت: کلیه قهوه‌خانه‌ها و کافی شاپ‌ها و مراکز دیگر از عرضه قلیان در سطح شهرستان شهریار منع شدند و با جدیت با متخلفین برخورد خواهد شد.

غلامی گفت: کلیه مراسمات مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایه به حالت تعلیق درآمده است و در خصوص مراکز ورزشی نیز با پیگیری‌های انجام شده باشگاه‌ها و مراکز ورزشی خصوصی نیز تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: برنامه دیگر در دست اقدام استفاده از ظرفیت ادارات شهرستان است که با حکم فرماندار شهرستان نیروهای ادارات مربوطه در اختیار اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان برای موضوع نظارت و مراقبت بر واحدهای صنفی مربوطه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ش/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت قلیان شهریار ممنوعیت شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • جنجال «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و آیا برای سلامتی مفید است یا مضر؟!
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن