Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاحی گفت: جوانان هیئتی، گروه های جهادی و کشاورزان بندرگزی پای کار آمدند تا ضدعفونی معابر و سطح شهر با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مجتبی ریاحی» عصرامروز(پنج شنبه 15اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبر ورود و شیوع کرونا در استان گلستان بلافاصله در شورای اسلامی شهر بندرگز جلسات اضطراری را تشکیل دادیم و تمهیداتی را برای دفع و پیشگیری از کرونا در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر بندرگز ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا هر روزه ضدعفونی و شستشوی معابر در بندرگز انجام می شود و جوانان هیئتی، گروه های جهادی و کشاورزان در کنار شهرداری بندرگز پای کار آمدند تا ضدعفونی معابر و سطح شهر با سرعت بیشتری انجام شود.

 

وی بیان کرد: هلال احمر نیز با کمک خیرین برای تهیه و خریداری تجهیزات پزشکی پای کار آمدند و تلاش شبانه روزی برای مقابله با کرونا در شهرستان بندرگز در حال انجام است.

 

ریاحی بیان کرد: ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی در داروخانه ها بسیار کم است و امروز طی بازدیدی که از سوی مسئولان استان انجام شد احتکار اقلام بهداشتی در بندرگز مشاهده نشد و نشان می دهد این اقلام باید در بندرگز هم توزیع شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر بندرگز با اشاره به قطعی آب در بندرگز تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز به آب در این روزها بیشتر شده، برخی از نقاط بندرگز با قطعی آب مواجه هستند.

 

وی با بیان اینکه قطعی آب برای مردم بندرگز به معضلی آزار دهنده تبدیل شده است، یادآور شد: بندرگز در بخش آب با مشکلاتی مواجه است و برای حل این مشکل به تخصیص اعتبار نیاز دارد که حل این مشکل همت مسئولان ارشد استان را می طلبد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی شهر پیشگیری از کرونا ویروس کرونا شهر بندرگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در جام ملت های فوتسال در تایلند به مصاف تیم ملی بحرین رفت و در یک دیدار نفس گیر با نتیجه 5 بر سه به پیروزی رسید. 

شاگردان شمسایی که نیمه اول اصلا خوب نبودند در نیمه دوم جبران مافات کردند هر چند که انتظارها از تیم ملی کشورمان بیشتر از این بود. 

 گل‌های ایران را در این بازی علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی ، سعید احمد عباسی (2 گل) ، بهروز عظیمی به ثمر رساندند. 

تیم ملی ایران با شش امتیاز، به صدر جدول گروه D برگشت. صعود شاگردان وحید شمسایی به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی شده و ایران در روز سوم اردیبهشت، برای قطعی کردن صدرنشینی به مصاف کویت می‌رود. تیم‌های ملی کویت و افغانستان نیز با چهار و یک امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه D جای گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • جام ملت‌های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین