Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی عصر پنجشنبه در حاشیه جمع آوری قلیان‌ها از کنار سواحل شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به تأکیدات ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به منظور صیانت از بهداشت عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،، دستور معدوم سازی ۱۱۰۰ قلیان و پلمب ۸ واحد صنفی که به اخطارهای عدم عرضه توجه نکرده بودند صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی در ادامه اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌های متولی را راهکاری مناسب به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس و دیگر امراض مسری برشمرد.

وی همچنین بر عزم جدی دستگاه قضائی در مقابله با افرادی که بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند تأکید کرد و اظهار داشت: با عوامل خطر ساز برای سلامتی شهروندان به صورت ویژه و قاطع برخورد خواهد شد.

قهرمانی بر اهمیت حفظ سلامت جامعه تأکید کرد و افزود: پس از مطرح شدن شکایت‌های مردمی و درخواست‌های مکرر از دستگاه قضائی، برخورد با مراکز عرضه قلیان در مکان‌های عمومی در دستور کار دادستانی قرار گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قلیان‌ها از این مراکز جمع آوری شد.

دادستان بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد: عرضه قلیان به عنوان یک خطر جدی برای سلامت افراد جامعه یکی از مصادیق بارز وصف مجرمانه به شمار می‌رود و دستگاه قضائی به مردم اطمینان می‌دهد که با عوامل تهدید کننده سلامت و بهداشت عمومی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد کند.

کد خبر 4871148

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی دادگستری هرمزگان قلیان ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس شیراز مجلس شورای اسلامی ماسک طبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس