Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آذرشهر از پلمپ دو واحد قهوه خانه متخلف در آذرشهر خبر داد و گفت: دو واحد صنفی قهوه خانه و قلیان سرا در آذرشهر به خاطر عدم توجه به اطلاعیه‌های بهداشتی و تخطی از تعطیلی واحد صنفی، توسط پلیس اطلاعات و اماکن عمومی آذرشهر پلمب شد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ یداله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آذرشهر اظهار داشت: به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا تمامی تالارهای پذیرایی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذرشهر افزود: بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه مراسمات عروسی و یا مهمانی‌ها در تالار‌ها لغو شده و سالن‌ها تعطیل شدند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم تعطیلی تالارهای پذیرایی، متخلفان با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه معرفی و واحد صنفی متخلف توسط اماکن عمومی انتڟامی پلمپ خواهد شد.

پلیس تبریز محتکر 27 هزار دستکش و فروشنده داروی تقلبی درمان کرونا را دستگیر کردکارگروه‌های اقتصادی آذربایجان غربی برای مقابله با شیوع کرونا اعلام آمادگی کردند‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل به 25 نفر رسیدقرارگاه رسانه‌ای برای مقابله با کرونا در خوزستان تشکیل شد

سرهنگ رستمی از پلمپ دو واحد قهوه خانه متخلف در آذرشهر خبر داد و افزود: دو واحد صنفی قهوه خانه و قلیان سرا در آذرشهر به خاطر عدم توجه به اطلاعیه‌های بهداشتی و تخطی از تعطیلی واحد صنفی، توسط پلیس اطلاعات و اماکن عمومی آذرشهر پلمپ شد.

سرهنگ رستمی یادآور شد: ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند هم افزایی و همکاری تمامی آحاد مردم و واحدهای صنفی است و سلامت جامعه باید در اولویت باشد.

انتهای پیام /111/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد صنفی قهوه خانه دو واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند