Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@02:29:02 GMT

متن بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۱۰۷

متن بودجه ۱۳۹۹ کل کشور در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شده، منتشر شد.

بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر بیست میلیون و صد و هفتاد و شش هزار و شانزده میلیارد و هفتصد و نود و چهار میلیون ۲۰،۱۷۶،۰۱۶،۷۹۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شرح زیر است:

الف-منابع بودجه عمومی دولت ازلحاظ درآمد‌ها و واگذاری دارایی‌های سرمای‌های و مـالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سـرمایه‌ای و مـالی، بـالغ بـر شـش میلیــون و چهارصــد و هفــت هــزار و هفتصــد و هفتــاد و یــک میلیــارد و چهــل و چهــار میلیــون ۶،۴۰۷،۷۷۱،۰۴۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال شامل:

۱-منابع عمومی بالغ بر پنج میلیون و ششصد و نه هزار و هشتصـد و نـود و هفـت میلیـارد و پانصد و پنجاه و نه میلیون ۵،۶۰۹،۸۹۷،۵۵۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال

۲-درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر هفتصـد و نـود و هفـت هـزار و هشتصد و هفتاد و سه میلیارد و چهارصد و هشتاد و پنج میلیون ۷۹۷،۸۷۳،۴۸۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال

ب-بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولـت از لحـاظ درآمـدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر چهارده میلیون و سیصد و پنجاه و نه هـزار و دویسـت و بیسـت و پـنج میلیارد و پانصد و هفتاد و هشت میلیون ۱۴،۳۵۹،۲۲۵،۵۷۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال و از حیث هزینه‌ها و سـایر پرداخت‌ها بالغ بر چهارده میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار و دویست و بیست و پنج میلیارد و پانصد و هفتاد و هشت میلیون ۱۴،۳۵۹،۲۲۵،۵۷۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال

متن کامل بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شده و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HSk برچسب ها: متن بودجه ، سال 99 ، مجلس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: متن بودجه سال 99 مجلس ۰۰۰ ۰۰۰ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در ۱۴۰۳ به‌میزان ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال تعیین شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه از دو بخش جاری و عمرانی تشکیل شده است که سهم جاری بودجه سال جاری منطقه ۵ اصفهان ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و سهم عمرانی آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بودجه مصوب برای منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳ مبلغ ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه مصوب سال گذشته این منطقه ۱۲,۴۰۰ میلیارد ریال بود که در فرایند اصلاح بودجه سه درصد افزایش یافت، تصریح کرد: از این مقدار ۲.۸۴۶ میلیارد ریال برای هزینه‌های جاری و ۵.۵۱۳ میلیارد ریال برای هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته شد و ۹۰ میلیارد ریال نیز سهم مترو بوده است.

کارگر ادامه داد: از این مبلغ ۲۲ درصد سهم جاری و ۴۳ درصد سهم عمرانی بود.

وی بیان کرد: خلاصه درآمدهای منطقه ۵ شهرداری اصفهان در سال گذشته ۱۱.۸۰۵. میلیارد ریال و جذب آن ۹۵ درصد بود.

کد خبر 744842

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • صد و پنجاه و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • پیش بینی بودجه ۵۹۰۰ میلیاردی برای طرح های عمرانی راه آهن
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال