Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:06:10 GMT

حکیم درباره «ادلب» به سفیر ترکیه چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۱۳۲

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «فاتح یلدیز»، سفیر ترکیه در بغداد ضمن اشاره به مشترکات و منافع بسیار و نیز مناسبات حسنه دو کشور، بر لزوم بهره‌برداری از این مناسبات و مشترکات و تقویت آن میان عراق و ترکیه تاکید کرد.

اخبار بین الملل- در این دیدار که در دفتر جریان حکمت ملی در بغداد برگزار شد، طرفین درباره تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق و منطقه رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حکیم درخصوص وضعیت داخلی عراق، مجددا بر موضع خود در تشکیل دولت موقت تاکید و عنوان کرد: وظیفه دولت موقت، آماده‌سازی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات زودهنگام و تلاش برای بازگرداندن اقتدار دولت است همچنین این دولت باید از سوی شخصیتی مستقل، غیر جنجال‌برانگیز اداره شود که قادر به ترمیم اعتماد میان مردم و وضعیت سیاسی باشد.

رهبر جریان حکمت ملی درمورد اوضاع منطقه به ویژه استان ادلب سوریه از همه طرف‌ها خواست تا منطق و ابزار گفتمان را به عنوان راهکار حل و فصل چالش‌ها مدنظر قرار دهند  و درباره خطر تروریسم هوشیار باشند، چرا که تروریسم از چنین شرایطی برای بازگشت و تجدید قوا سوء استفاده می کند.

حکیم در پایان این دیدار بر لزوم جلوگیری از خونریزی و عدم در پیش گرفتن گام‌های تنش‌زا که می تواند به پیچیده‌تر شدن امور و دورسازی راهکارهای مسالمت‌آمیز منتهی شود، تاکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق حکیم انتخابات ترکیه تروریسم عراق حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار «محمدحسن حبیب اله زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارائه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاریهای دوجانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسؤولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌هایی لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

کد خبر 6080777 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان