Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی هدایت در این باره افزود: با توجه به اینکه متقاضیان زیادی داریم که از شهرهای مختلف ایران برای خرید عرصه به پردیس مراجعه می‌کنند، اقداماتی انجام شده است که متقاضیانی که قصد خرید عرصه واحد خود را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pardis.city اقدام به خرید عرصه واحد خود و رسید دریافت کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۳ هزار مراجعه کننده داریم، گفت: پرداخت قیمت عرصه در سایت انجام می‌شود ضمن اینکه می‌توانند خرید عرصه واحد را در همین سامانه به صورت اقساط خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: با دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و تصویب مجمع عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، متقاضیان می‌توانند با تخفیف شرایط نقدی تا آذر سال آینده پرداخت را به صورت اقساط انجام دهند و این شرایط دیگر تمدید نخواهد شد.

کد خبر 4871100 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت عمران شهرهای جدید شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار قیمت نفت بورس گمرک ایران وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی بازار سرمایه خرید عرصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: غلامعلی ملامهدی در گفت و گو با خبرنگاران پس از شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین اهدای نمادین واحدهای مسکن مددجویی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستاهای استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهرها به صورت خرید واحد مسکونی بوده است.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها، نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بودن کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفته است.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند که از این تعداد سه فرم "ج" پنج هزار و ۳۰۰ نفر سبز بوده و مشکلی نداشته اند.

وی ادامه داد: اما تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ واحد بوده که مورد اختلاف است و ما نسبت به این امر اعتراض داریم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!