Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:27:45 GMT

تعطیلی شنبه کنسل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۸۶۳

تعطیلی شنبه کنسل شد

معاون استاندار مرکزی از لغو تعطیلی شنبه خبر داد

بهروز اکرمی ، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفت گو با خبرنگار فارس در ارراک گفت: با توجه به ایام پایانی سال و لزوم ساماندهی امورات و ادامه ارائه خدمات به مردم بنا بر تصمیم دولت تعطیلی روز شنبه ۱۷ اسفند ماه کنسل و ساعات کار کلیه ادارات استان به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : کلیه ادارات استان روز شنبه باز بوده و کارکنان دولت در استان بایستی جهت ارائه خدمت به مردم در محل کار خود حاضر باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی کارکنان دولت استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار شایعات مطرح شده در خصوص تفییر استاندار مازندران را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار ظهر امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به جابه‌جایی استاندار مازندران اظهار کرد: شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار طی روزهای آینده صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت وی در استانداری مازندران است.

وی با اعلام اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد، افزود: در این مدت حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شده است که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچکدام از این خبرها صحت ندارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه برنامه‌هایی که از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان آغاز شده است با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه می‌رسد، گفت: اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

باقرزاده با اعلام اینکه اقداماتی که طی دو سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده چشمگیر و اثرگذار است و این اتقان‌نظر بین غالب رجل سیاسی، یادآور شد: جامعه روحانیت، شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران وجود دارد که روند مدیریتی استان باید تا پایان دولت سیزدهم بدون تغییرات ادامه یابد و البته دولت نیز دقیقاً بر همین باور است و بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

کد خبر 745800

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند