Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@13:10:38 GMT

ورودی رامسر بسته شد/ هموطنان به مازندران سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۹۲۳

ورودی رامسر بسته شد/ هموطنان به مازندران سفر نکنند

محمد آزاد فرماندار رامسر گفت: طی هماهنگی با فرمانداران تنکابن و عباس‌آباد ورودی شهرستان رامسر از سمت گیلان بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، در خصوص کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: طی هماهنگی با فرمانداران تنکابن و عباس‌آباد از دقایقی پیش ورودی شهرستان رامسر از سمت گیلان بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.

فرماندار رامسر از مردم سراسر کشور خواست به شهرستان رامسر سفر نکنند چرا که از ورود آنان در ورودی شهرستان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار ویژه تنکابن نیز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن  در مازندران از عموم هموطنان خواست حسب درخواست استاندار محترم به این استان سفر نکنند.

سید امیر حسینی جو با  اشاره به کمبود سرانه درمان و تجهیزات در شهرستان های غربی استان مازندران بویژه تنکابن افزود: تنکابن در شرایط عادی هم با کمبود سرانه فیزیکی درمان ، تجهیزات درمانی و پزشک متخصص روبرو بوده که این مهم در این شرایط ویژه به مراتب تشدید شده و جوابگوی نیازهای مردم  این شهرستان نیست.

حسینی جو  ادامه داد: با توجه به این کمبود ها ،  بیشتر بیماران  این شهرستان در طول سال به مراکز استانهای دیگر و یا پایتخت اعزام میشوند و اگر  هموطنان از دیگر نقاط کشور به مازندران و غرب آن سفر کنند ، با مخاطره جدی از لحاظ شرایط درمانی مواجه خواهند شد.

این مسئول با تاکید ویژه از  عموم هموطنان درخواست کرد تا  برای حفظ جان خود و خانواده شان حسب اعلام وزارت بهداشت به هیچ عنوان  تا عادی شدن شرایط در کشور سفر نکنند.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به دستور استاندار مازندران  مبنی بر عدم پذیرش مهمان در  این استان  خواستار  اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی و ورود مسافران به استان مازندران و غرب این استان شد.

وی در پایان از عموم مردم بویژه مردم تنکابن  خواست تا رسیدن به شرایط مطلوب  ضمن رعایت بهداشت فردی و توجه به تذکرات وزارت بهداشت از خروج غیر ضروری و حضور در اجتماعات جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان رامسر سفر نکنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی حیدری با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و استان اظهار داشت: لایروبی بند بوروئیه (کرخنگان) و بند شماره ۱ هرات، ترمیم و بهسازی آبگیر بند ۲ و دستک آن و نصب دریچه‌های تنظیم سیلاب در ورودی این بند و همچنین ترمیم و بهسازی سرریز بند بوروئیه (کرخنگان) و تعمیر لوله خروجی این بند از مهم‌ترین اقدامات درشهرستان خاتم جهت مواجهه با سیل احتمالی بوده است. 
وی در ادامه افزود: لایروبی رودخانه‌های مرکز و اطراف روستای چاهک و لایروبی و ترمیم دیواره رودخانه در محل دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در ورودی روستای چاهک و ۵ کیلومتری شهر هرات به منظور بالابردن ایمنی و آبگذری بهتر سیلاب از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بوده است. 
رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های خاتم و مروست، در ادامه تصریح کرد:تعمیر و بهسازی دیواره آبگیر ورودی بند‌های ۱ و ۲ مروست و همچنین لایروبی این بند‌ها از جمله اقداماتی بوده اند که در شهرستان مروست انجام شده است. 
حیدری به لایروبی رودخانه‌های شهرستان مروست اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌های ترکان، چنارناز، مروست و همچنین لایروبی دهانه ورودی و خروجی پل‌های خطر ساز در منطقه ترکان نیز در این راستا صورت گرفته است. 
وی در پایان گفت: انجام این اقدامات به معنی ایمنی کامل از خطرات سیل نیست و همشهریان باید در زمان وقوع سیل نکات ایمنی از جمله دوری از محل عبور سیلاب و عدم توقف و اتراق در بستر و حریم رودخانه‌ها را رعایت نمایند و به محض مشاهده سیلاب در بالادست شهرها، روستا‌ها و مراکز جمعیتی به مقامات محلی اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست