Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@09:09:27 GMT

ورودی مازندران از استان گیلان بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۸۹۸۳

ورودی مازندران از استان گیلان بسته شد

محمد آزاد افزود: بر اساس مصوبه این قرارگاه که وظیفه کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان را بر عهده دارد، از تردد تمامی خودرو‌های مسافران بین دو استان مازندران و گیلان در محدود این شهرستان جلوگیری می‌شود.

وی گفت:: روز گذشته استاندار به فرمانداران سه شهرستان غربی استان بر ضرورت کنترل ورود مسافران از گیلان به مازندران تاکید کرد و به دنبال این دستور جاده منتهی به استان گیلان از ساعت ۶ عصر امروز بر روی تردد خودرو‌های مسافران بسته شد و از آمد و شد تمامی خودرو‌های مسافران جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد افزود: قرار است این طرح تا عصر فردا جمعه ادامه داشته باشد و در صورتی که نتیجه مورد قبول مقامات استانی قرا رگیرد به طور دائم تا رفع کامل مشکلات شیوع ویرس کرونا اجرای آن ادامه خواهد یافت.

فرماندار رامسر با بیان اینکه مازندران به عنوان ورودی استان گیلان محسوب می‌شود، گفت که این اقدام علاوه بر قرنطیینه شهر رامسر، باعث جلوگیری از ورود مسافران غیر بومی به استان مازندران می‌شود.

وی از همه مسافران غیر بومی از سراسر کشور خواست از تردد در این محور خودداری کنند چرا که نه تنها از عبور آنان به شهرستان رامسر جلوگیری می‌شود بلکه در طول مسیر هم هیچ امکاناتی برای اقامت آنان وجود ندارد.

مازندران اگر چه یکی از استان‌هایی است که از دو هفته پیش کرونایی شد، ولی اقدامات قرارگاه پدافند زیستی تاکنون تا حدود زیادی از شیوع این بیماری جلوگیری کرده است.

تازه‌ترین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران حاکیست که تا عصر امروز ابتلای ۱۲۱نفر در استان به بیماری کرونا تایید شده و بیش از ۶۰۰ بیمار مشکوک هم در مراکز درمانی بستری هستند و تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون کرونا ۱۳ قربانی در مازندران گرفت.

بر اساس این گزارش همچنین دستکم ۱۵۰ بیمار مشکوک کرونایی در استان پس از درمان از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شدند.

گیلان به همراه قم و تهران آلوده‌ترین استان‌های کشور به ویروس کرونا هستند به گونه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز وضعیت این استان را بحرانی توصیف کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گیلان ویروس کرونا بیماری ویروس کرونا در ایران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • محور هراز بسته شد
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • وجودظرفیت لازم برای ارتقای کیفیت گندم‌های تولیدی مازندران