Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، دکتر حسین شیخ‌الاسلام، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سفیر ایران در سوریه، دبیرکلی دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و مدیرکلی امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و همچنین سمت‌هایی چون معاون سیاسی و معاون عربی و آفریقا، معاون خاورمیانه و کشورهای مشترک‌المنافع وزیر امور خارجه در سال‌های اخیر و در دوره کوتاهی قائم مقامی وزارت خارجه را در کارنامه داشت، ساعتی پیش در ۶۷ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که متولد ۱۳۳۱ اصفهان بود، در زمره دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که لانه جاسوسی آمریکا را در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر کردند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران

وزیر امور خارجه ایران از رئیس دفتر سیاسی حماس استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظهر سه‌شنبه از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس استقبال کرد.

این مراسم در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد .

قرار است امیرعبداللهیان و هنیه بعد از رایزنی و گفت‌وگو، در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج مذاکرات خود بپردازند.

سفر هنیه به تهران، یک روز بعد از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد ضرورت ایجاد آتش بس فوری در غزه انجام شده است .

پیش‌بینی می شود که هنیه در سفر به تهران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی بعد از عملیات طوفان الاقصی و تشدید حملات رژیم صهیونسیتی به غزه، چندین بار با سفر به دوحه با هنیه دیدار و از نزدیک در ارتباط با این تحولات با او گفت وگو و رایزنی کرده است.‌

هنیه و امیرعبداللهیان در روز دوم فروردین سال جاری نیز به صورت تلفنی با یکدیگر در مورد آخرین تحولات غزه رایزنی و گفت‌وگو کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران