Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، علیرضا سعدی پور گفت که تاکنون مبلغ ۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به عنوان سرانه بهداشتی به بیش از سه هزار مدرسه استان در نظر گرفته شده که جهت آماده سازی و ضد عفونی کردن بزودی به حساب‌های بانکی این مدارس واریز خواهد شد.

وی افزود : این میزان اعتبار برای خرید مواد شوینده ضد عفونی کننده، صابون مایع، و ملزومات کمک‌های اولیه بهداشتی در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد و اداره سلامت آموزش و پرورش مازندران بر نحوه هزینه‌کرد این اعتبار نظارت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پروش مازندران همچنین گفت که طی هفته گذشته نیز بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال سرانه به حساب مدارس استان مازندران واریز شد که تاکنون بی‌سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس مازندران با این سرانه سالانه رفع شده است.

سعدی پور افزود :  اقدامات قابل ملاحظه‌ای در طی چند روز اخیر در زمینه پیشگیری ، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به عملیات ضدعفونی در تمامی مدارس استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سعی شده از تعطیلی مدارس برای آموزش فرهنگیان استفاده شود ، گفت : دوره هشت ساعته ضمن خدمت برای تمامی معلمان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار فرهنگی مازندرانی در آن شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود : سایت اطلاع رسانی و کانال رسمی آموزش و پرورش مازندران به طور ۲۴ ساعته پیام های آموزشی را منتشر می‌سازند تا دانش‌آموزان، خانواده‌ها و تمامی معلمان استان از آن استفاده کنند.سعدی پور همچنین به تخصیص اعتبار قابل ملاحظه از سوی وزارت آموزش و پرورش برای ادامه فعالیت‌های بهداشتی مدارس اشاره کرده و گفت:
 

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مازندران پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مازندران مدارس ویروس کرونا مازندران آموزش و پرورش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمید طریفی حسینی در گرمسار گفت : مهم‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در مقطع   ابتدایی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی است که  مهم‌ترین رکن آن  تامین نیروی انسانی است ؛ در همین راستا ۲۸ هزار نفر نیروی جدید که در آزمون پذیرفته شده اند وارد دوره ابتدایی خواهند شد

وی افزود: توانمند سازی حرفه‌ای نیرو‌ها در دوره ابتدایی  در حال اجراست و در همین رابطه پارسال ۱۹۶ هزار  معلم در طرح شهید همت در ۷ عنوان درسی شرکت کردند .
وی گفت: در بخش برنامه درسی در دوره ابتدایی به دنبال صلاح و بازنگری جدول عناوین درسی و همچنین تغییرات کتب درسی هستیم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از  برنامه ریزی برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی و به خصوص برای دانش آموزان دختر خبر داد و گفت : این طرح به منظور تقویت سلامت دانش آموزان و افزایش سواد حرکتی آنها ، ایجاد  محیط با نشاط و استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی در مدارس اجرا می شود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری