Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس و مهدکودک‌های سطح شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارق با شیوه شکستن قفل در، وارد مدارس و مهدکودک‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش آن‌ها مانند کامپیوتر و لپ تاپ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز گفت: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با بررسی سوابق وی مشخص شد نامبرده از سارقان سابقه دار استان البرز است.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه مهرویلا شهرستان کرج، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار محمدیان گفت: متهم که تصور گرفتار شدن در دام ماموران را نمی‌کرد ابتدا منکر هرگونه سرقت از مدارس و مهدکودک‌ها شد، اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۲۰ فقره سرقت از مدارس و مهدکودک‌های سطح شهرستان کرج اقرار کرد.

او افزود: ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق سابقه دار ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، با بیان این که پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا امنیت شهروندان حاصل شود، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات پلیس شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارقان مدارس و مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز