Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهدی خواجه نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در حال حاضر دو شرکت الکل سازی خرمشهر در حال تأمین الکل خرمشهر، آبادان و شادگان هستند و روزانه به تمام داروخانه‌ها ژل و الکل طبق سهمیه‌بندی تحویل داده می‌شود.

او به روند توزیع این اقلام در داروخانه‌ها اشاره کرد و افزود: با هدف فراهم بودن الکل و ژل در تمام داروخانه، با نظارت واحد غذا و دارو شبکه بهداشت خرمشهر از صبح تا نیمه‌شب نیروهای شرکت‌های تولیدکننده طبق سهمیه در دو نوبت به توزیع الکل و ژل ضدعفونی‌کننده می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر گفت: همچنین تمام ادارات، سازمان‌ها، اصناف و مطب‌ها با مجوز معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال دریافت ژل و الکل از هر دو کارخانه هستند.

خواجه نوری به کمبودهای الکل و ژل ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: با شروع بحران به خاطر میزان فروش کم داروخانه‌ها، موجودی داروخانه‌ها صفر شد که با کمک از این دو شرکت الکل سازی هم اکنون مشکل رفع شده است.

او از افزایش ظرفیت تولید شرکت‌های الکل سازی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بالا بودن مصرف، در حال حاضر از حداکثر توان هردو شرکت الکل سازی خرمشهر استفاده می‌شود و خط تولید ماده ضدعفونی‌کننده این شرکت‌ها نیز از شب گذشته در خرمشهر راه اندازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه با بیان اینکه کمبود دستکش و ماسک در سراسر کشور به عنوان یک مشکل همگانی مطرح است، از توزیع این اقلام بهداشتی در آینده نزدیک در مراکز بهداشتی و داروخانه‌های خرمشهر خبر داد.

خواجه نوری همچنین بر نظارت مستمر بر قیمت کالاهای پر تقاضا در این روزها تأکید کرد و گفت: شهروندان دقت داشته باشند الکل و ژل ضدعفونی‌کننده را طبق نرخ مصوب تهیه کنند.

او در پایان خواستار شد در این شرایط بحرانی و برای حفظ آرامش جامعه تا گذر از این برهه زمانی، به جای انتقادات و هیاهوهای مخرب، پیشنهادهای سازنده‌ای ارائه شود.

طبق تعرفه اعلام شده از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان، قیمت مصوب الکل بدون گلیسیرین ۱۲۰ سی‌سی به قیمت ۵۵ هزار ریال، ۲۴۰ سی‌سی به قیمت ۱۰۰ هزار ریال، نیم لیتری به قیمت ۱۹۰ هزار ریال، یک لیتری به قیمت ۳۷۰ هزار ریال و قیمت مصوب الکل با گلیسیرین ۱۲۰ سی‌سی به قیمت ۶۵ هزار ریال، ۲۴۰ سی‌سی به قیمت ۱۱۰ هزار ریال، نیم لیتری به قیمت ۲۴۵ هزار ریال و یک لیتری به قیمت ۴۰۰ هزار ریال است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشکده علوم پزشکی توزیع الکل شرایط بحرانی الکل و ژل ضدعفونی کننده لیتری به قیمت سی سی به قیمت شبکه بهداشت داروخانه ها الکل سازی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۸۳ کنتور برق در این استان هوشمند شده که برنامه امسال شرکت نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند دیگر است.

 

علیرضا خدابنده در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی افزود: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شد که افزایش ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

 

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکتهای توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکان برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساختهایی در حوزه بهره‌ برداری است.

 

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

 

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می شود، بنابراین باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌ و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

 

وی در خصوص یکی از مهمترین طرح های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

 

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستانهای استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا