Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا نصیف جاسم الخطابی»، استاندار کربلا شامگاه پنجشنبه ۱۵ اسفند با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته برای جلوگیری از شیوع نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19)، ورود شهروندان عراق به این استان را از صبح فردا (جمعه) برای یک هفته ممنوع کند.

الخطابی در بیانیه خود در این باره آورده است: از شهروندان همه استان های عراق برای عدم اجازه ورود به استان کربلای معلی از ساعت ۸ فردا ششم ماه مارس جاری (۸:۳۰ صبح به وقت تهران) به مدت یک هفته عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه استاندار کربلا همچنین آمده است: این تصمیم در چارچوب تدابیر پیشگیرانه احتیاطی و در راستای حفاظت از سلامتی همگان از اپیدمی ویروس کرونا اتخاذ شده و مردم کربلای معلی، کارمندان و نیروهای امنیتی فعال در استان از این ممنوعیت مستثنی هستند.

الخطابی همچنین از تمدید تعطیلی موسسات وابسته به وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی و پژوهش علمی در کربلا برای یک هفته دیگر خبر داده و از شهروندان درخواست کرد که دستورالعمل های پزشکی و تدابیر پیشگیرانه را دنبال کنند، از هر گونه تجمعی دور بمانند و مراسم های گروهی را نیز لغو کنند.

 تاکنون ۳۸ مورد ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در استان های مختلف عراق به ثبت رسیده که تنها یک مورد آن متعلق به کربلا بوده است.

کد خبر 489776 برچسب‌ها كروناويروس عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس عراق یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ که روز جمعه مقابل فولاد برگزار یم شود دو بازیکن غایب دارد.

علی عدنان به دلیل چهار کارته بودن بازی با فولاد را از دست داده است. همچنین محمد منتظر بازیکن عراقی مس با اجازه محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان به اردوی تیم ملی المپیک عراق ملحق شده تا در مسابقات انتخابی المپیک زیر 23 ساله های آسیا شرکت کند.

اگر تیم المپیک عراق بتواند از این مرحله عبور کند شاید غیبت های منتظر محمد دو هفته دیگر لیگ هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود