Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله استان گیلان و درگیر شدن برخی از مردم شریف استان به این ویروس، جمعیت هلال احمر استان گیلان بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود و با استفاده از توان و ظرفیت کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران خدوم و داوطلب این نهاد عام المنفعه، دوشادوش سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و در پشتیبانی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان، خدماتی را از طرق مختلف به آحاد جامعه ارائه می‌نماید

داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان یکی از داروخانه‌های معین و مرجع جهت توزیع داروهای تجویزی مربوط به ویروس کروناست و همه روزه بر اساس سهمیه‌های تخصیصی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، داروهای مذکور را در اختیار مراجعین محترم قرار می‌دهد اما از آنجا که از یک سو تقاضا برای دریافت این گونه داروها بیش از سهمیه و موجودی است گاهی موجب ازدحام و تنگنا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از داروخانه‌های دیگر استان نظیر داروخانه دکتر قریشی و داروخانه دکتر عباسپور در شهر رشت، داروخانه دکتر لطیفی در لاهیجان و داروخانه جابر ابن حیان و دکتر لطیفی فومن در زمینه توزیع این نوع داروها خدمات ارائه می‌کنند.

جهت جلوگیری از انتقال ویروس در محیط بسته داروخانه، از ورود افراد به صورت جمعی جلوگیری می‌شود و تجمع مردم در بیرون از داروخانه گرچه باید با نظم و برنامه‌ریزی همراه باشد و همراهی مردم بزرگوار و عوامل برقرارکننده نظم را می‌طلبد اما در شرایط موجود امری اجتناب‌ناپذیر است.

ضمن قدردانی بابت صبر و حوصله و پوزش از همه مردم عزیز استان و تشکر از اصحاب محترم رسانه، از کلیه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی درخواست می‌شود اخبار، گزارش و عملکرد جمعیت هلال احمر استان گیلان را از حوزه روابط عمومی دریافت کنند تا در این برهه از زمان که همگی نیازمند به همدلی و همراهی هستیم با اخذ تدابیر لازم ضمن حفظ آرامش مردم، از سوءاستفاده رسانه‌های معاند و تشدید شرایط بحران جلوگیری به عمل آید.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هلال احمر استان گیلان داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در بیانیه هلال احمر نوار غزه تاکید شده است که نیروهای آزاد شده در شرایط بسیار بدی خود را به نیروهای هلال احمر رساندند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای هلال احمر که اسیر نظامیان صهیونیست بودند تحت شکنجه قرار گرفته‌اند.

این ۲ تن از نیروهای جمعیت هلال احمر نوار غزه روز گذشته پس از بازداشت ۵۰ روزه توسط نظامیان صهیونیست آزاد شدند.

هلال احمر نوار غزه تاکید کرد که نیروهای دشمن در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در جریان مأموریت تخلیه بیماران از بیمارستان امل آنها را بازداشت کرده بودند.

این جمعیت فلسطینی خاطر نشان کرد که عناصر رژیم صهیونیستی به بازداشت شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر ادامه می‌دهند و سرنوشت آنها مشخص نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این بارها کادر درمان بیمارستان‌های نوار غزه و نیروهای امدادرسان در این باریکه را به بهانه‌های مختلف بازداشت و تحت شکنجه قرار داده بودند.

کد خبر 6079430

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت