Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@15:20:53 GMT

رئال مادرید به دنبال خرید پسرعموی هالند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۸۵۴

رئال مادرید به دنبال خرید پسرعموی هالند

خبرگزاری میزان- مسئولان رئال مادرید به دنبال خرید پسر عموی هالند در تابستان هستند. تاریخ انتشار: 04:42 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۰۶۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رئال مادرید شرایط خرید پسرعموی ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را زیر نظر گرفته است.

آلبرت، پسرعموی اریک هالند ستاره دورتموند است که در تیم برین یعنی تیم دوران نوجوانی ارلینگ در لیگ دسته سه نروژ بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فصل در ۳۷ بازی ۶۴ گل زده و درخشان ظاهر شده است.

این اتفاق در حالی افتاده است که سران این تیم کهکشانی در تلاش هستند تا در تابستان ارلینگ هالند بازیکن نروژی دورتموند را که در این فصل عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته جذب کنند.

بیشتر بخوانید: رقابت غول‌های مادرید برسر مهاجم ولوز انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟

جدال برزیل و اسپانیا حاشیه کم نداشت و علاوه بر برخی درگیری‌ها داخل زمین، در بیرون زمین نیز شاهد جر و بحث بازیکنان دو تیم بود

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در چارچوب دیداری دوستانه، دو تیم اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 رضایت دادند.

اسپانیا 3-3 برزیل؛ نمایش سرگرم‌کننده از نسل جدید

پس از سوت پایان بازی، جو متشنجی در بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و نیمکت‌ها با یکدیگر درگیر شدند. آن‌چه که از تصاویر تلویزیونی دریافت می‌شد، این بود که گویا وینیسیوس جونیور از رفتار بازیکنان اسپانیا ناراحت شده و قصد حمله به او را دارد اما حقیقت ماجرا چه بود؟

در جریان بازی، برخی هواداران اسپانیا که طرفدار رئال مادرید بودند، بارها آلوارو موراتا را هو کردند و شعارهایی علیه او سر دادند. موراتا با وجود حضور طولانی مدت در ترکیب کهکشانی‌ها، اصلا نزد هواداران این تیم محبوب نیست و به واسطه تصمیاتش پس از قطع همکاری با رئال مادرید به چهره‌ای منفور نزد آن‌ها تبدیل شده‌است. پس از سوت پایان بازی، موراتا قصد داشت به سمت هوادارانی که در پشت نیمکت اسپانیا حضور داشتند برود و پاسخ شعارهای آن‌ها را بدهد اما وینیسیوس جونیور که برای رئال مادرید توپ می‌زند پس از مطلع‌شدن از قصد موراتا، عصبانی شد و در جهت دفاع از هواداران تیمش از او خواست کارش را متوقف کند. همین گفتگوی کوتاه وینیسیوس و موراتا منجر به درگیری‌ شد و سایر بازیکنان دو تیم نیز در آن مداخله کردند.

درگیری موراتا و وینیسیوس فیلم درگیری موراتا و وینیسیوس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025