Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوری برچیچ از به ثمر رساندن گل صعود اتلتیک بیلبائو به فینال کوپا دی ری بسیار خوشحال است.

طرفداری- در جریان دور برگشت از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، اتلتیک بیلبائو با نتیجه 2-1 مغلوب گرانادا شد، اما به لطف گل دقیقه 82 یوری برچیچ در خانه حریف راهی فینال مسابقات شد تا یک فینال تاریخی با رئال سوسیداد برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این این دو باشگاه در فینال کوپا دل ری مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند. به گزارش مارکا، یوری برچیچ پس از این دیدار گفت:

من (با گلی که زدم) برگزاری دربی باسک در فینال را تایید کردم. این فینال برای سرزمین باسک تاریخی خواهد بود. آن ها دو باشگاهی هستند که عاشقشان هستم، زیرا دستاورد زیادی برای زندگی ام داشته اند و به آن ها بدهکارم. من از رسیدن رئال سوسیداد به فینال نیز خوشحالم، اما امیدوارم که ما در آن مسابقه پیروز شویم.

وی در خصوص گلی که به ثمر رساند نیز گفت:

مسابقه خوبی برای ما نبود و زمانیکه به نظر می رسید همه چیز برایمان پایان یافته، گل صعود را به ثمر رساندم. گل های زیادی تاکنون به ثمر رسانده ام، اما هیچ کدام به اندازه این گل مهم نبوده است. از بابت این گل بسیار هیجان زده شده ام، چرا که می توانم به همراه اتلتیک قهرمان شوم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوری برچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند

یکی از اسطوره های باشگاه اتلتیک بیلبائو، پس از پایان فصل با این تیم قطع همکاری می کند. 

طرفداری | ایکر مونیائین با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که پس از پایان فصل 24-2023 و اتمام قراردادش، ایکر مونیائین را ترک می کند. مونیائین محصول آکادمی بیلبائو است و از سال 2009 برای تیم اصلی به میدان رفته است. مونیائین 31 ساله، سن مامس را به عنوان یک اسطوره ترک خواهد کرد. کاپیتان تیم والورده، در رده دوم بیشترین بازی در تاریخ اتلتیک بیلبائو قرار دارد. 

آمار ایکر مونیائین در اتلتیک بیلبائو 20 فصل در اتلتیک بیلبائو 15 فصل حضور در تیم اصلی 557 بازی 75 گل 2 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا 1 قهرمانی در کوپا دل ری

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد