Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@22:05:57 GMT

عامل شایعه ساز در بیله سوار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۲۰۶

صراط:

حسن قبادی در بازدید از عملیات ضدعفونی و گندزدایی محیط‌های شهری بیله سوار عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی اماکن، معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها و وسایل نقلیه ورودی به شهر بیله سوار با مشارکت ناحیه بسیج و سپاه، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت ویژه در حال انجام است.

به گزارش مهر وی با اشاره به بسیج ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط شهرستان بیله سوار برای پیشگیری از ویروس کرونا، بیان کرد: علاوه بر مرکز شهرستان، به دهیاران و بخشداران شهرستان نیز تاکید شده تا از ظرفیت‌های موجود برای ضدعفونی و گندزدایی مناطق روستایی شهرستان نیز استفاده شود و ضدعفونی روستاهای شهرستان نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیله سوار بیان کرد: پویش در خانه بمانیم با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان بیله سوار راه اندازی شده است تا بتوانیم در فرهنگ سازی پیشگیری از این ویروس قدم‌هایی برداریم.

قبادی از راه اندازی پایگاه غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهر بیله سوار خبر داد و افزود: این پایگاه با مشارکت جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت برای کنترل و غربال مسافران در ورودی شهر بیله سوار راه اندازی شده است.

وی گفت: در روزهای اخیر شخصی در فضای مجازی با بارگذاری فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری ساختگی موجب تنش و اضطراب در جامعه شده بود که توسط پلیس امنیت شهرستان بیله سوار شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: به صورت متداول جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان در فرمانداری برگزار گردیده است و اقدامات صورت گرفته بررسی و تصمیمات لازم برای اقدامات بعدی در سطح شهرستان اتخاد می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرماندار بیله سوار ویروس کرونا ضدعفونی صراط شهرستان بیله سوار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه