Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر رضوی برای بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد برقرار شد.

به گزارش قدس آنلاین؛  سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد گفت: این اقدام با هدف ایجاد روحیه و آرامش بیماران بستری مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در بیمارستان شریعتی همزمان با ایام ولادت حضرت جوادالائمه (ع) و میلاد امیرالمومنین علی (ع)  انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد باغستانی افزود: بیمارستان شریعتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۹۰ بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در این بیمارستان تحت معالجه قرار دارند.
سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد تعداد کل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد را ۶۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: کادر پزشکی این بیمارستان با تلاش قهرمانانه و شبانه روزی خود از هیچ تلاشی برای درمان بیماران مشکوک به کرونا دریغ نخواهند کرد.
بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

هم اکنون پنج میلیون نفر از جمعیت ۶.۵ میلیونی استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه توسط سایر دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در این استان در گناباد، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان شریعتی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالملکی عصر سه‌شنبه در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به برخی نیازمندی‌های استان اظهار کرد: کلنگ زنی ۲ بیمارستان در استان، به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدوارم با همکاری مدیران استانی هر چه سریع‌تر ساخت این ۲ پروژه به اتمام رسیده و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: فراهم کردن انبارهایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تأمین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی‌های ما در حوزه غذا و دارو است که با این کار مهم جایگاه مرجعیت دانشگاه حفظ و ارتقا داده می‌شود.

عبدالملکی به پیشرفت سایر بخش‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزشی هشت رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که دستیاری عفونی و ارولوژی و PhD پژوهشی پزشکی سلولی ملکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری‌های نوین از آن جمله است.

وی به ارائه خدمات به مردم در ١٦ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیمارستان سیار برای موارد غیرمترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان مرز باشماق را از مهمترین مرزهای صادراتی کشور برشمرد و اظهار کرد: در این مرز باید به سلامت به عنوان یک مقوله ویژه توجه شود به طوری که فضایی حداقل یک‌هزار متر مربعی برای ارائه خدمات سلامت از قبیل واکسیناسیون، قرنطینه سازی، کنترل قاچاق دارو و مواد آرایشی و پد پالگرد در طرح جامع مرز در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ بازدید از واحدهای مختلف آزمایشگاه معاونت غذا و دارو پایان بخش این دیدار و نشست ٢ ساعته بود.

کد خبر 6080368

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان