Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نمی‌شود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران در هرمزگان، خدمات ارائه نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان مصوب شد که برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نشود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران در هرمزگان، خدمات ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفر و ترددهای درون و برون استانی غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.

استاندار هرمزگان افزود: برای کمک به تامین بیشتر اقلام مورد نیاز بهداشتی در استان، پیگیری های مناسبی صورت گرفته و در این راستا واحدهای تولید الکل، ژل های ضدعفونی و ماسک در استان به تدریج در حال راه اندازی و فعال شدن هستند.

همتی تصریح کرد: پشتیبانی مناسب از بیمارستان ها و مراکز درمانی هرمزگان در راستای تامین اقلام پزشکی و بهداشتی انجام شده و این امر با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ضدعفونی مکان های عمومی نیز به صورت روزانه در شهرهای استان هرمزگان ادامه دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم با رعایت تمامی توصیه های بهداشتی به کاهش بیماری کرونا کمک کنند و باید با انجام مراقبت‌های جدی، همه تلاش کنیم که این ویروس را شکست دهیم.

همتی بیان کرد: از مردم هرمزگان می‌خواهیم تا به استان هایی که این ویروس در آنها آلودگی بیشتری دارد، مسافرت نکنند تا دامنه آلودگی این ویروس کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: نوروز کرونا گردشگر استاندار هرمزگان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از هوشمندسازی عملیات بندری (سامانه های ورود و خروج وسایل نقلیه) در راستای کاهش ترافیک و تسریع در ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا در بنادر شرق این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی از هوشمندسازی عملیات بندری (سامانه های ورود و خروج وسایل نقلیه) در راستای کاهش ترافیک و تسریع در ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا در بنادر شرق این استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک بندری، بهبود و تسریع در عملیات و ارائه خدمات مناسب، سامانه مدیریت تردد ناوگان با هدف ارتقای شاخص های بندری در حال اجرایی شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: مطابق با ابلاغیه های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه های اکسس کنترل (Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده ای، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بندر شهید باهنر در خصوص مزایای این طرح گفت: با عملیاتی شدن این سامانه به صورت موازی و برخط می توان از طریق مدیریت زمان و هوشمندسازی کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه از حجم اضافی ترافیکی مبادی ورودی شهر تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

محمدحسینی تختی از دیگر اهداف این طرح به ارائه مطلوب خدمات، افزایش بهره وری و اطمینان از انطباق آن با قوانین سازمان اشاره کرد و افزود: برنامه های تدوین شده در این زمینه رویکردی جامع و مساله محور دارد و با اجرای آن روند ورود وسیله نقلیه، حین تخلیه و بارگیری و نیز خروج آن با نظم، سرعت و سهولت انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم