Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با بیان اینکه احتمال جهش آماری مبتلایان یزد به دلیل راه‌اندازی دستگاه تست کرونا وجود دارد،  از مردم خواست که در خانه بمانند و پذیرایی مهمانان نوروزی را به فراموشی بسپارند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تا دیروز عصر و بنا به گزارش رسمی وزارت بهداشت، هفت نفر در استان یزد مبتلا به کرونا شده اند که سه نفر از این تعداد فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد هفت نفر نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت بهتری را نشان می‌دهد اما بر اساس اعلام علوم پزشکی یزد، تعداد افراد مشکوک بسیار بیشتر است و امکان دارد تست تعدادی از آنها مثبت شود.

تاکنون با توجه به اینکه برای آزمایش کرونا نمونه ها به تهران ارسال می شد و در ازدهام نمونه‌های کل کشور می‌ماند، تا انجام تست زمان نسبتا قابل توجهی لازم بود اما الان با توجه به راه‌اندازی دستگاه آزمایش تشخیص کرونا در یزد، این کار در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

با توجه به این موضوع، امکان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان یزد وجود دارد و استاندار یزد هم در این رابطه هشدار داده که مردم مراقبت لازم را انجام دهند.

محمدعلی طالبی در این رابطه اظهار داشت: با وجود وضعیت مناسب استان یزد در آمار رسمی کرونا، اما تعداد افراد مشکوک بستری موجب نگرانی‌هایی شده، به‌ویژه اینکه با راه‌اندازی دستگاه آزمایش در استان، با جهش آماری در روزهای آینده روبرو خواهیم شد.

استاندار یزد از مردم خواست تا جایی که ممکن است در خانه بمانند و پذیرایی از میهمانان نوروزی را به فراموشی بسپارند.

آستان قدس سامانه تلفنی «کاهش اضطراب کرونا» راه‌اندازی کردهرمزگان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گردشگر پذیرش نخواهد کردنماینده ولی‌فقیه در استان همدان: اقدامات اصحاب رسانه در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

انتهای پیام/781/ی

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار یزد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ۱۶۰ نفر از خادمیاران رضوی از فهرج مستقر در چایخانه باغ رضوان از زائرین ومجاورین آقا علی بن موسی الرضا پذیرایی می‌کنند.


این خادمان در طول ۶ شیفت کاری با ۵هزار لیوان چای، ۱۰۰ کیلو شیرینی یزدی و۷هزار پرس آش نذری از زائرین پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد