Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست ارمنستان برای انجام بازی تدارکاتی مخالفت کرده‌اند. تاریخ انتشار: 11:15 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۶۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی بسکتبال ارمنستان با ارسال دعوت نامه‌ای از فدراسیون بسکتبال ایران درخواست انجام دو بازی تدارکاتی کرده است تا پیش از المپیک به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در پاسخ به این درخواست مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرده‌اند که امکان انجام چنین دیداری با توجه به تقویم فشرده‌ای که برای تیم ملی در نظر گرفته شده امکان پذیر نیست و به جای آن می‌توانند با تیم جوانان بازی کنند که این موضوع با مخالفت طرف مقابل رو به رو شده تا بدین ترتیب این دیدار برگزار نشود.

قرار است تیم ملی بسکتبال ایران طبق هماهنگی‌های انجام شده دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی اسپانیا و ونزوئلا انجام دهد که تاریخ این مسابقه به ترتیب در هشتم و دهم جولای تعیین شده است. ضمن اینکه قرار بود تیم ملی با فرانسه هم در تورنمنت ژاپن بازی کند اما به دلیل انصراف فرانسه برگزاری این دیدار نیز منتفی شد.

بیشتر بخوانید: تیم بسکتبال نوجوانان ایران بدون بازی از آسیا حذف شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال المپیک توکیو فدراسیون بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می گذاریم.

 کنعانی افزود: استمرار تلاش های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • پایان افسانه روسها در قفقاز؛ مسکو حیاط خلوت خود را به غرب واگذار کرد