Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@17:18:30 GMT

عملیات اجرایی مسیر ترانزینی ارومیه به سرو تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۱۷۱۲

عملیات اجرایی مسیر ترانزینی ارومیه به سرو تسریع یابد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خواستار تشریع در روند اجرای طرح احداث مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه به سرو شد.

محسن حمزه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: نظارت مستقیم بر تکمیل طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه به سرو اعمال می‌شود.

وی خواستار تسریع در اتمام این طرح شد و افزود: پیگیری‌های روزانه از این پروژه‌ به شکل دریافت آنلاین تصاویر و گزارش عملکرد از مجری طرح انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: ١٠ کیلومتر از طرح احداث مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه به سرو باقی مانده که با تکمیل آن، این بزرگراه ۵١ کیلومتری به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه‌لو افزود: تکمیل طرح احداث بزرگراه ارومیه به سرو با توجه به اهمیت این محور در دسترسی به پایانه مرزی سرو و حمل و نقل بین‌المللی جزء برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه، گفت:  توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، جذب گردشگر و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم ترین پیامدهای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور ارومیه به سرو ارومیه جاده بزرگراه ارومیه به سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه طبق توافق با اداره کل تعاون به متقاضیان واگذار شد.

سید محسن حمزه‌لو در این رابطه اظهار داشت: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی در اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استاندارد‌های شهرسازی و توسعه زیرساخت‌های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر