Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی بر روند ترخیص محموله‌های حاوی اقلام بهداشتی نظارت کرد. تاریخ انتشار: 12:05 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۸۳ مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضای خبرگزاری میزان اظهار کرد: طبق دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از گمرک شهید رجایی بازدید و بر روند ترخیص محموله‌های حاوی اقلام بهداشتی نظارت انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی همچنین در جریان این بازدید دستورات لازم را به منظور تسریع در طی مراحل قانونی و ترخیص اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور به ویژه ماسک صادر کرد.   قهرمانی در این خصوص یادآور شد: پس از تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و ورود دادستانی بندرعباس به موضوع با تسریع در روند فعالیت‌های گمرک، تعداد قابل توجهی ماسک برای استفاده در مراکز درمانی و عرضه در داروخانه‌ها مهیا شده که می‌تواند در روز‌های آینده بخشی از مشکلات و نیاز‌های موجود را مرتفع سازد.   دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در پایان اظهار امیدواری کرد: در نتیجه این اقدامات که منجر به ترخیص میزان قابل توجهی اقلام بهداشتی از گمرکات استان شده است، عرضه و تقاضا در این حوزه به ثبات نسبی برسد. بیشتر بخوانید: پلمب ۵ مرکز به دلیل تولید مواد ضدعفونی کننده‌  غیر استاندارد/ کشف بیش از ۱۰ هزار دستکش و ماسک انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان بندرعباس مدعی العموم گمرک شهید رجایی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده بعد از ظهر سه شنبه در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: رویکرد گمرک، حمایت از تقویت صادرات و ارائه خدمات به تجار کشور، فعالین اقتصادی استان و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌های منطقه آزاد را در جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است،

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: مهیا بودن و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گمرکی به نوبه خود در جذب سرمایه گذار و افزایش رغبت و اشتیاق آنان به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی گفت: پس از مهیا شدن زیرساخت‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، مجموعه گمرکات استان در راستای بهره مندی مردم استان از مزایای این منطقه، پای کار و آماده ارائه خدمات گمرکی خواهد بود.

کد خبر 6080189

دیگر خبرها

  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • واردات نامرئی خودرو
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • سخنی با مدعی العموم
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم