Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:08:06 GMT

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های مازندران تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۱۵۳

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های مازندران تا پایان سال

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های این استان تا پایان سال خبر داد.

دکتر سیدعباس موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌های استان مازندران تا پایان سال تعطیل خواھند بود.

وی تصریح کرد: این تعطیلی برای سفر کردن و یا پذیرائی از مسافران دیگر استان‌ھا نیست بلکه به‌منظور کاھش ترددھا و حضور در منازل جهت قطع زنجیرہ ی انتقال این ویروس ناشناخته است بنابراین ضمن تشکر از ھمکاری خوب مردم شریف و فھیم مازندران مجدد بر ماندن در منازل خصوصاً در شهرستان‌ھای غرب استان تاکید می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: اگر مردم به توصیه‌های حفاظت فردی توجه کنند و شرایط موجود را باور کنند و از رفت و آمدهای غیر ضروری بپرهیزند، می‌توان به کنترل این بیماری  امیدوار بود.

موسوی به شھروندان عزیزی که  بیماری خود را کتمان می‌کنند، گفت: این عمل موجب انتشار بیشتر ویروس و ابتلای سایر شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور شناسائی بیماران مبتلا سامانه "خود ارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ویروس" در دانشگاه علوم پزشکی مازندران  راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: این سامانه امکان خود ارزیابی و پیگیری از طریق سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک برای شهروندان  فراهم می‌کند.

موسوی بیان کرد: از مردم عزیز استان می‌خواھیم  تا با مراجعه به  سامانه خودارزیابی به آدرس http://corona.mazums.ac.ir/loginc.aspx اطلاعات شخصی خود را در این سامانه وارد کنند و با دقت به تمام سوالات خودارزیابی پاسخ دھند و براساس توصیه‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، عمل کند.

تست کرونا ۱۲۱ نفر مثبت در مازندران اعلام شد

طبق اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران تست کرونا ۱۲۱ نفر مثبت، ۱۵ نفر  فوتی و ۱۶۳ نفر در این استان ترخیص شدند.

تا امروز تست آزمایش ۱۲۱ بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شد و همچنین تعداد ۶۰۵ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری می‌باشند.

۱۵ نفر هم تاکنون در مازندران بر اثر بیماری کرونا جان باختند.

۱۶۳ نفر از بین بیماران مشکوک به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های استان داریم. 

کرونا را شکست می‌دهیم

هر خانه یک پایگاه سلامت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روز‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی درخواستی هم از مسافران نوروزی داشت و اظهار کرد: مسافرانی که در فضا‌های آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!