Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا و سرپرست گروهی که برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا تشکیل شده می گوید که دولت نمی تواند این هفته یک میلیون کیت آزمایشی را تحویل دهد.

 

رئیس سازمان مواد غذایی و دارویی آمریکا (اف دی ای) روز دوشنبه گفته بود که تا آخر هفته یک میلیون کیت آماده خواهد شد.

 

پنس چهارشنبه اعلام کرده بود که دولت هیچ محدودیتی برای انجام تست به روی بیماران قائل نمی شود فقط به شرط آنکه پزشک آن را تجویز کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریک اسکات سناتور جمهوری خواه گفته که شمار کیت های توزیع شده خیلی از یک میلیون کمتر خواهد بود.

 

به نوشته بی بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در توییتی نوشت که فقط ۱۲۹ مورد از بیماری در آمریکا هست اما کارشناسان بهداشتی نگرانند که ویروس بدون آنکه شناسایی شود در حال انتشار در میان جمعیت باشد.

 

آمار مرگ در آمریکا روز پنجشنبه به ۱۲ مورد رسید که به جز یک مورد، بقیه در ایالت واشنگتن در شمال غربی این کشور روی داده است.

 

درحال حاضر بیش از ۲۰۰ مورد ابتلا در ۲۰ ایالت آمریکا تایید شده که ۷۰ مورد آنها مربوط به ایالت واشنگتن است.

 

۹ نفر از کسانی که در آمریکا فوت کرده اند در یک سرای سالمندان در حومه سیاتل زندگی می کردند که حالا موضوع تحقیق است تا معلوم شود تدابیر بهداشتی را رعایت کرده یا نه.

 

شهر سانفرانسیسکو هم روز پنجشنبه اولین مورد ابتلا را گزارش داد. آمار مبتلایان در نیویورک هم در ۲۴ ساعت دو برابر شد و به ۲۲ رسید که همگی در شهر نیویورک یا اطراف آن هستند.

 

در ایالت رود آیلند هم ۲۰۰ نفر قرنطینه شده اند، چون بعد از سفر گروهی به ایتالیا، ۳ نفرشان آلوده شده اند.

 

موج نگرانی از تاثیر اقتصادی این اپیدمی پنجشنبه باز هم وال استریت را دستخوش تغییر کرد. شاخص سهام بازارهای دا جونز، نزدک و اس و پی ۵۰۰ بیش از ۳ درصد افت کردند.

 

در این میان شرکت های مسافرتی مثل کشتیرانی و خطوط هوایی بیشترین ضربه را خورده اند. انجمن حمل و نقل بین المللی هوایی هشدار داد که این صنعت ممکن است امسال ۱۱۳ میلیارد دلار ضرر کند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ سعید راستی، رئیس رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی گفت : اراذل و اوباشی که به ماشین‌های شهروندان را با ضربات چاقو و قمه آسیب می‌رساندند، حین دستگیری مصدوم شده و اقدامات درمانی صورت می‌گیرد.

وی ادمه داد:‌ حین انتقال متهم و قبل از بازسازی صحنه جرم، متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

کد خبر 845000 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه فراجا اراذل و اوباش

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکا از حمله ویرانگر هکرهای چینی
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قیمت جهانی نفت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟