Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای کشتار بیرحمانه مسلمانان هند را محکوم کرد.
به گزارش خرداد ، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این بیانیه با محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمان هند تاکید کرد: باید دولت هند به مسئولیت خود در حفظ حقوق ۱۸۰ میلیون مسلمان این کشور عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: از همه نهادهای بین المللی، کشورها و سازمان های اسلامی به ویژه وزارت امور خارجه انتظار می رود هر اقدام لازم برای جلوگیری از کشتار مسلمانان در هند را انجام دهند. برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی ، هند

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی هند کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند خورد، البته پیش از این در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی رزمندگان حماس این مهم را اثبات کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام بی سابقه به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد تنبیه قرار داد و به این رویه که حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ می‌ماند پایان داد.

وی افزود: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

دیگر خبرها

  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • یونیسف: کشتار کودکان در غزه باید متوقف شود