Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسلوونیایی تیم فوتبال آمیای فرانسه از آمادگی مطلوب مهاجم ایرانی‌اش برای بازی برابر تیم مارسی خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا السنر درباره استفاده مشترک از سامان قدوس و ایساک در خط حمله آمیا با توجه به مصدومیت دیگر مهاجمان تیمش گفت:

آنها در بازی قبلی برابر متز نمایش جالبی داشتند و فکر می‌کنم می‌توانند دقایق بیشتری در میدان بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا السنر سرمربی تیم آمیا افزود:

در زمان مناسبی می‌خواهیم به بازیکنانی فرصت بدهیم که تشنه بازی هستند و در بازی‌های گذشته به دلایل مختلفی غایب بودند. سامان قدوس و ایساک که مدتی مصدوم بودند از شانس زیادی برای بازی برابر مارسی برخوردار هستند و فکر می‌کنم قدوس می‌تواند امروز بیشتر از ۴۵ دقیقه بازی کند. ایساک یک ماه است که در تمرین‌های گروهی حضور دارد و سامان قدوس نیز با حضور طولانی‌مدت در تمرین‌ها برابر متز ۴۵ دقیقه بازی کرد. استفاده از این زوج هجومی را در بازی با مارسی مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

تیم آمیا که با ۲۲ امتیاز در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته‌اول فرانسه جای دارد امشب در هفته بیست‌وهشتم این رقابت‌ها رو در روی تیم قدرتمند مارسی قرار می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایساک آمیا سامان قدوس لیگ دسته اول فرانسه آمیا ایساک سامان قدوس لیگ دسته اول فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو