Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:21:15 GMT

مهلت تخفیف عوارض شهرداری ساوه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۲۶۵۸

مهلت تخفیف عوارض شهرداری ساوه تمدید شد

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه از تمدید مهلت تخفیف عوارض شهرداری تا 31 اردیبهشت ماه سال 99 با هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهر خبر داد.

عبداله سالمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار داشت: به پیشنهاد شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر ساوه در راستای قانون رفع موانع تولید در سال جاری تصمیماتی  نسبت به ترغیب و تشویق مودیان اخذ پروانه ساختمانی ( تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی) اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مودیانی که از تاریخ صدور مجوز تا 15 بهمن ماه 98، بعد از طی مراحل اداری مانند نظام مهندسی و غیره به شهرداری مراجعه و عوارضات مربوطه را به صورت نقدی پرداخت می کردند  عوارض آنها بر مبنای ۷۰ درصد محاسبه و از تخفیف 30 درصدی برخوردار می شدند.
سالمی تصریح کرد: همچنین  مودیانی که از تاریخ 15 بهمن ماه 98 تا 15 اسفند ماه 98  بعد از طی مراحل اداری مانند نظام مهندسی و غیره به شهرداری مراجعه و عوارضات مربوطه را به صورت نقدی پرداخت می  کردند بر مبنای ۸۰ درصد محاسبه و از تخفیف 20 درصدی بهره مند می شدند.
وی گفت: با شرایط ویژه پایان سال جاری و شیوع بیماری کرونا و تغییر ساعات کار ادارات و  نگرانی شهروندان در خصوص مراجعه و استفاده از مجوز فوق، شهرداری ساوه در نظر دارد در راستای اجرای ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید و تسهیل و تسهیل در روند تولید بخش ساختمان و تشویق و ترغیب مودیان اخذ پروانه ساختمانی (مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی) این مهلت تخفیف را تمدید کند.
وی یادآور شد: بنابراین مودیانی که از تاریخ ۱۵ اسفند ماه 98 تا 31 اردیبهشت ماه سال 99 به شهرداری مراجعه و تمام عوارض معوقه و جاری به شهرداری را نقداً و به صورت کامل واریز نمایند، عوارضات آنان به صورت ۸۰ درصد محاسبه و اخذ خواهد شد.
وی افزود: بدهی مربوط به کمیسیون ها ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها مشمول موارد فوق نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عوارض شهرداری ساوه تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم

به گزارش همشهری آنلاین، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 847052 منبع: مهر برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس