Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه مسلمانان هندوستان که مدافع حریم اسلام در شبهه قاره هند بوده اند خبری تلخ و جانکاه بود که مسلمانان در سراسر دنیا از این خبر متاثر گردیده اند و البته باید در اینجا به جمله ی تاریخی امام خمینی (رضوان الله علیه) اشاره کرد که فرمودند: بکشید مارا؛ ملت ما بیدارتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکای خبیث و اسرائیل خونخوار به خوبی می دانند در کشوری که حدود ۲۰۰ میلیون مسلمان وجود دارد استعمار معنایی نخواهد داشت از این رو با سیاست های کثیف و مادی خود سعی بر تضعیف جبهه ی اسلام و منزوی کردن مسلمانان در این کشور را دارند.

دستگیری، سرکوب وکشتار چند ماهی است که پاسخ دولت هند به مسلمانان است، این درحالی است که مسلمانان تنها حقوق اولیه خود را می خواهند.

نخست وزیر این کشورکه یکی از سیاستمداران مورد علاقه ی کشور های غربی است و اولین مقام هندویی است که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است و به علت روابط صمیمانه ای که با ترامپ دارد خیلی ها او را ترامپ شبهه قاره معرفی می کنند.
در ماه‌های اخیر لایحه بازبینی تابعیت که در مجلس عوام و مجلس اعیان هند به تصویب رسید بحث برانگیز شد. طبق این لایحه دولت به مهاجران غیرقانونی کشورهای پاکستان، افغانستان و بنگلادش تابعیت خواهد داد، البته به شرط آنکه مسلمان نباشند!

همچنین بر اساس قانون جدید صدها هزار مسلمان نیز باید با مدارک و اسناد ثابت کنند که از قبل از سال ۱۹۷۱ در هند بوده اند، در غیر این صورت دیگر شهروند این کشور شناخته نمی شوند. این تبعیض آشکار باعث اعتراضات گسترده در ایالت های مختلف شده است و تا الان تعداد زیادی کشته و زخمی به جای گذاشته است که توسط نیروهای دفاعی هندوستان و هندوهای افراطی این اعمال صورت گرفته است و حتی در برخی نقاط بازار مسلمانان را به آتش کشیده اند. این در حالی است که وزیر کشور هند ضمن دفاع از اقدام نظامیان این کشور تاکید کرد: ما مسیر آمریکا و اسرائیل را ادامه خواهیم داد.
این عمل های نژاد پرستانه منجر به تشکیل دولت و کشوری وابسته و مستعمره خواهد شد که در منطقه آسیا اهداف شوم و خبیثانه دولت های استعمارگر از جمله آمریکا و اسرائیل را اجرا خواهد کرد.

از این رو دانشجویان بیش از پنجاه کانون معرفت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی از روی احساس تکلیف و حس انسان دوستانه خود، و وظیفه مطالبه گری، با برادران و خواهران مسلمان خود در هندوستان احساس همدردی می کنیم و از خداوند متعال برای تمام کشته شدگان در این راه مقدس علو درجات را خواستاریم.

در اینجا خطاب به تمام امت اسلام و کشور های اسلامی و به ملت ایران و خطاب به دولت جمهوری اسلامی ایران و هر انسان آزادی خواهی که خواستار عدالت در جهان است می گوییم که مبادا در مقابل جریان ظلم سکوت کنیم و هیچ اقدامی نکنیم که در این جا سکوت ما همانند مشارکت ما در ظلم است.

همچنین از همه مسئولین خصوصاً وزیر محترم امور خارجه، ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه می خواهیم بنا به دستور قران کریم که می فرماید: « إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ» اگر گروهی به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یاری طلب کنند، بر شما لازم است که به یاری آنان بشتابید و بر اساس اصول ۱۱ و ۱۵۲ قانون اساسی جمهوری اسلامی در حمایت از مسلمانان جهان، در مقابل این جنایت فجیع که در سکوت ذلت بار دولت های منطقه و مجامع بین المللی رخ می دهد، موضع مناسب و اقدام کارآمد اتخاذ کنند.

در پایان به همه آزادی خواهان جهان می گویم که پیامبر ما حضرت محمد(ص) این گونه فرموند: مردم آنگاه که ظالم را ببینند و او را باز ندارند ، انتظار می رود که خداوند همه را به عذاب خود گرفتار سازد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسلمانان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

آخوند حاج عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ملت مظلوم فلسطین را دعوت به صبر و مقاومت و همدلی و همراهی همدیگر کرد و اظهار داشت: متاسفانه در عالم اسلام ، به غیر کشور عزیزمان هیچ کشوری دیگری حمایت قاطعانه از ملت مظلوم غزه ندارد؛ لذا از خدای متعال درخواست عنایت و آرزوی رهایی این ملت مظلوم را دارم.

آخوند میرابی، افزود: قرآن کریم تمام مطالب دنیوی و اخروی را برای مسلمانان بیان نموده است و امت ها و ملت های مظلوم عالم را به صبر و شکیبایی در برابر مصائب و آسیب ها دعوت نموده است، چراکه به زودی تمام خواهد شد و مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت. 

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

وی اضافه کرد: اگر امروز این بی تفاوتی و عدم انجام وظیفه از سوی کشورهای عربی را مشاهده می کنیم در عدم توجه و عمل به دستورات الهی و سنت رسول خدا(ص) است.

وی اذعان داشت: پیامبر اکرم در حدیثی می فرمایند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.؛ هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد، به تمام سردمداران کشورهای اسلامی توصیه  شده است در امورات امت اسلامی تدبر و تعقل داشته باشند و ضمن اینکه خود به این امر عمل کنید مردم را به حدیث پیامبر دعوت نموده تا بتوان با همکاری و همدلی ، ملت و مسئولین متحد شده و در برابر صهونیسم و استکبار ایستادگی کنند.

وی درپایان بر اساس مصداق حدیث پیامبر اسلام به نقش رسانه ها در بالابردن سطح آگاهی جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: در حدیثی دیگر پیامبر اکرم می فرمایند: «بَلِّغُوا عَنِّي وَلَوْ آيَةً»؛ از طرف من ابلاغ کنید هرچند يک آيه یا يک مسأله باشد؛ سیره رسول خدا را فریاد بزنید بلکه فریب خوردگان به خود آیند و در راه صحیح اسلام گام بردارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه